Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liselot schreef:Bij HC is een startkaart nodig. Bij impulsrubrieken is een knhs lidmaatschap voldoende
Liselot schreef:Je moet inderdaad voor het specifieke paard een startpas hebben.
Je kan natuurlijk ook impuls starten met je pony, die wedstrijden worden tegenwoordig vrij veel uitgeschreven en dan is een startpas dus niet nodig
Kozbi schreef:Liselot schreef:Je moet inderdaad voor het specifieke paard een startpas hebben.
Je kan natuurlijk ook impuls starten met je pony, die wedstrijden worden tegenwoordig vrij veel uitgeschreven en dan is een startpas dus niet nodig
Oke dat is dan duidelijk. Ja ik ga geen impuls starten want dat ik meestal B en ben M klaar met mijn pony. Dan gaan we hem gwn inder de naam van mijn paard starten aangezien alles eigelijk tz elfde is kwa kleur enz. Hopen dat ze geen papieren controleren.
Kozbi schreef:Liselot schreef:Je moet inderdaad voor het specifieke paard een startpas hebben.
Oke dat is dan duidelijk. Ja ik ga geen impuls starten want dat ik meestal B en ben M klaar met mijn pony. Dan gaan we hem gwn inder de naam van mijn paard starten aangezien alles eigelijk tz elfde is kwa kleur enz. Hopen dat ze geen papieren controleren.
Foaly schreef:Kozbi schreef:Oke dat is dan duidelijk. Ja ik ga geen impuls starten want dat ik meestal B en ben M klaar met mijn pony. Dan gaan we hem gwn inder de naam van mijn paard starten aangezien alles eigelijk tz elfde is kwa kleur enz. Hopen dat ze geen papieren controleren.
En dat de betreffende jury hier niet meeleest
ponyparadijs schreef:Ik weet het niet hoor.
Maar mag je uberhaupt wel M starten als je met die pony gaat starten?
Je profiel zegt dat je er 1 in de L2 hebt en 1 in de B dan mag nog geen M starten
Kozbi schreef:ponyparadijs schreef:Ik weet het niet hoor.
Maar mag je uberhaupt wel M starten als je met die pony gaat starten?
Je profiel zegt dat je er 1 in de L2 hebt en 1 in de B dan mag nog geen M starten
Waar staat dat ik M ga starten ik zei alleen dat hij M klaar is? En btw als 1 iemand t zegt dat t een slim plan is hoeven niet 10 mensen dat te zeggen. Ik bedoel ik ben niet achterlijk.. Maar dan start ik gewoon HC onder mijn paard zijn naam doe toch niet mee voor de prijzen dan? Want anders heeft HC staren en 0,0 zin want ik wil kijken of ik met een haffie bij de paarden boven aan erbij kan rijden ik het L2 ofz anders ga ik niet eens starten dus wil dit 2 á 3 proberen alleen?