Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Francieen schreef:Nadeel, ze geven bijna nooit hoge punten bij de eerste.ze kunnen daarintegen ook heel gul zijn met depunten
Relaxed schreef:Francieen schreef:Nadeel, ze geven bijna nooit hoge punten bij de eerste.ze kunnen daarintegen ook heel gul zijn met depunten
Wát een onzin.. Je beoordeelt wat je ziet, of het nu de eerste of de laatste is...
TS, gewoon goed rijden, dan kunnen ze niet om je heen..
Francieen schreef:Ben ik met je eens, maar ik ben ook vaak als eerste gestart en merk WEL dat dit een nadeel is voor mij dan he! Zeg niet dat het voor iedereen geld en is ook per jury verschillend
Sorry hoor, maar dit impliceert dat je een aantal jury's incompetent vindt. Onkundig zeg maar, niet in staat om elke combinatie op gelijke manier te beoordelen. Debbie00 schreef:Ik vond dat altijd een voordeel. Dan was het nog lekker rustig. Je kon dan voor de tijd nog even de ring verkennen. Op mijn manege ging ik dan voor de tijd even aan de hand even door de ring lopen. Voordat ik ging zadelen en inrijden.
Debbie00 schreef:Ik vond dat altijd een voordeel. Dan was het nog lekker rustig. Je kon dan voor de tijd nog even de ring verkennen. Op mijn manege ging ik dan voor de tijd even aan de hand even door de ring lopen. Voordat ik ging zadelen en inrijden.
mariekerocky schreef:Mijn ervaring is toch echt dat eerste start een nadeel is. Puur onda de jury nog geen voorganger heeft om je mee te vergelijken. Want als jij goed rijdt en dus allemaal 8en krijgt. Stel dat de combinaties na jou nog beter zijn, krijgen die dan allemaal 9ens en 10en ?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik maak toch regelmatig mee dat jury's bij de eerste combinatie voorzichtiger zijn met punten.
FriesWytske schreef:mariekerocky schreef:Mijn ervaring is toch echt dat eerste start een nadeel is. Puur onda de jury nog geen voorganger heeft om je mee te vergelijken. Want als jij goed rijdt en dus allemaal 8en krijgt. Stel dat de combinaties na jou nog beter zijn, krijgen die dan allemaal 9ens en 10en ?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik maak toch regelmatig mee dat jury's bij de eerste combinatie voorzichtiger zijn met punten.
Een jury vergelijkt je niet met een ander. Die punt gewoon wat hij of zij ziet.