Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mariekerocky schreef:Zijn er geen wedstrijden in de buurt, dan kan er gewoon heen rijden? Of kan je niet met een stalgenoot mee rijden?
Als je veel geld uit wil geven kan je ook met de paardentaxi.
MarjanB schreef:Je kan ook een reismaatje zoeken. Ik ga vaak samen met iemand uit het dorp en dan delen we de kosten van de diesel. Heb zelf wel een trailer en een auto maar met zn 2en is gezelliger en dan kunnen we mekaar ook helpen.
En heb je springles? dan gewoon daar eens rondvragen. fleurtjuhh2 schreef:MarjanB schreef:Je kan ook een advertentie zetten op de boktmarktEn heb je springles? dan gewoon daar eens rondvragen.
das een goed idee! Ja ik heb springles! Daar springt wel een meisje in die dit jaar op indoor brabant heeft gesprongen. Daar kan ik wel aan vragen (die hebben zo'n paarden bus!)
kwita schreef:tja ik ga gewoon te voet/paard naar de wedstrijd, alles binnen een straal van 10/15 km en dan kun je nog n reele prestatie verwachten ook. gewoon je wedstrijdkleding aan bij vertrek met een spijkerbroek er over je jasje word bedekt door je jas. Alle overige spullen doe je in eenrug of zadeltas :Cap op en vertrekken je paard is al warm gereden zijn energie is normaal geen gestress om n plekje te vinden met de trailer heerlijk relaxd!. je hoeft dus niet meer interijden je doet je rondjes in de inrij bak en je bent aan de beurt zo deed ik dat. En ik had ook gewoon goede resultaten en het houd jullie beiden op conditie en werk perfect tegen de zenuwen!
ster21 schreef:Met sommige 1,5 paards trailers mag je ook met een B rijbewijs rijden. Hier in de regio kan je die heel gemakkelijk huren (zuid-holland). Of idd een vrachtwagentje, maar dat is denk ik wel wat duurder
fleurtjuhh2 schreef:Blingh schreef:Hebben je ouders helemaal geen rijbewijs dan?
Ik ging vroeder te paard.
Tegenwoordig heb ik een goede vriend die rijd.Ik betaal wel de benzinekosten en evt. kosten van de trailer
Jawel, die hebben gewoon een normaal rijbewijs