Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vandaar dat al die mensen onder nivo blijven rijden.....
Sjolvir schreef:Ik waardeel goede bodems in de wedstrijd en inrij baan inderdaad heel erg, dus als daar in geïnvesteerd wordt, ook prima.
Ik rijdt graag op goede bodem, dan maar kleiner prijsje.
haike schreef:Sjolvir schreef:Ik waardeel goede bodems in de wedstrijd en inrij baan inderdaad heel erg, dus als daar in geïnvesteerd wordt, ook prima.
Ik rijdt graag op goede bodem, dan maar kleiner prijsje.
Ok, dat vind ik ook een goede, fijne locatie ook veel waard. Maar dit was een knollenveld, dus daarvoor hadden we niet hoeven gaan.
Toydoll, ik start niet alleen om het geld en blijf daarvoor ook niet in een klasse hangen, maar als je dan toch prijs rijdt, is het wel leuker wat te krijgen in verhouding staat inschrijfgeld lijkt me? Paardensport is al duur genoeg
Toydoll schreef:Ik ben verbaast van de reacties eigenlijk haha!!
Had niet verwacht dat er mensen waren die het puur en alleen maar voor het geld doenVandaar dat al die mensen onder nivo blijven rijden.....
Het is toch basis sport dat doe je toch niet voor geld?! Ik zou dol blij zijn met die longeerzweep, dat heb je dan toch gewonnen!!!! En daarnaast organisatie kost een hoop dus dat basissport wedstrijden geld kosten snap ik wel
Kijk dat je dat doet in de hogere sport kan ik me nog iets bij voorstellen, maar beetje b/l/m/z....

(En dan is het niet de eerste prijs. Twee keer 3e is ook voldoende voor een mooie winst) Heeft niets met het niveau te maken. Hier is 1e prijs tussen de 15/25 euro in de B tot aan 50 euro voor een Z proef. Springen levert nog meer op.