Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wintec is zeker aan te raden! 
SuperAssie schreef:Scheelt dat ik wel een erg kort dressuurzadel heb(lijkt te neigen naar VZH maar dat is dus niet zo), waardoor het wel minder gedwongen zit dan een 'echt' dressuurzadel met lange zweetbladen enz. Plus er passen gewoon heel makkelijk VZH dekjes onder haha
Aria_zz schreef:SuperAssie schreef:Scheelt dat ik wel een erg kort dressuurzadel heb(lijkt te neigen naar VZH maar dat is dus niet zo), waardoor het wel minder gedwongen zit dan een 'echt' dressuurzadel met lange zweetbladen enz. Plus er passen gewoon heel makkelijk VZH dekjes onder haha
Laat me raden, een Massimo?![]()
prutsmuts ook iemand die van vzh (wintec 2000) nu na een paar jaar een dressuur gekocht heeft. Rij vooral dressuur, maar vzh gebruik ik bij slecht weer, springen en af en toe een buitenrit, maar kan met de dressuur ook.
. En je avatar is een haflinger, ik heb een fjord waar ik met Massimo dressuur II mee rijd, klonk me dus bekend in de oren. Aria_zz schreef:Heb ik ook, en herken de beschrijving van: dressuur maar toch genoeg vrijheid en korte zweetbladen. En je avatar is een haflinger, ik heb een fjord waar ik met Massimo dressuur II mee rijd, klonk me dus bekend in de oren.