Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilindra schreef:Ik denk omdat er over het algemeen kinderen op pony´s rijden en die hebben nog niet zoveel zakgeld
Jetta schreef:Wat ben ik blij. Ik heb met al die officiële instanties geen moer te maken. Ik ben gewoon blij met mijn paard. Maar ik rijd dan ook geen wedstrijden.
Ga ik ook niet doen. Zo'n apepakkie past mij niet, mijn dochter wil het ook niet aan, mijn paard heeft zijn portie wel gehad, ik heb geen zin in willekeurige jurering enz....enz...PAARDENliefhebbers, komt allen in opstand!!!
mdmoiselle"]
[quote="Jetta schreef:Wat ben ik blij. Ik heb met al die officiële instanties geen moer te maken. Ik ben gewoon blij met mijn paard. Maar ik rijd dan ook geen wedstrijden.
Ga ik ook niet doen. Zo'n apepakkie past mij niet, mijn dochter wil het ook niet aan, mijn paard heeft zijn portie wel gehad, ik heb geen zin in willekeurige jurering enz....enz...PAARDENliefhebbers, komt allen in opstand!!!
germie schreef:Moet je als je met een pony bij de paarden start het ponytarief of het paardentarief betalen?
Yvonne19 schreef:.
En jullie kunnen allemaal wel moeilijk lopen doen over die knhs, maar je zult het er toch mee moeten doen. Paardrijden is nu eenmaal duur!
Yvonne19 schreef:
En jullie kunnen allemaal wel moeilijk lopen doen over die knhs, maar je zult het er toch mee moeten doen. Paardrijden is nu eenmaal duur!