Hallo! Ik heb net de dressuurapp gedownload voor 2,69. Er stond in beschreven alle proeven zijn opgenomen. Dus ik dacht dat je ze dus kon beluisteren. Dat de telefoon ze voorleest. Maar helaas is dit niet het geval. Of zit het er wel op maar kan ik het niet vinden? Nog meer mensen met deze app?
Ik heb zojuist de gratis versie gedownload. In bijschrift stond dat het enige verschil met de betaalde app was: Geen/minder reclame, betere kwaliteit.
Er wordt inderdaad niet voorgelezen, Jammer! Zou wel heeeel handig zijn en kan ik ook in m'n eentje oefenen voor een proef.
TS: Is het geen idee om via youtube een duidelijke stem van een B proef op te zoeken en deze downloaden en op je telefoon zetten als 'muziek' ? Dan kun je het gewoon afspelen.
Ik kan de gratis versie niet vinden in de appstore. Op welke woorden hebben jullie gezocht? Zou namelijk wel handig zijn, vergeet altijd het boekje mee te nemen naar de bak.
ik kon de gratis versie ook niet vinden. Toch zou het wel een hele goede uitvinding zijn. kan me dan ook niet voorstellen dat nog niet niemand daar mee bezig is.
Ik kan idd wel even proeven op internet opzoeken. Vind het toch wel handig. oortjes in en oefenen maar. hoef je niet steeds iemand te vragen om voor te lezen.
Ik heb dus even gezocht net onder: "Dressuur proeven voorlezen" En kwam op een app uit die: "Anton" heet. Er staat een duitse beschrijving onder. Deze app leest dus voor en die rijd met je mee op GPS. Stilstaand met de telefoon in je hand of op tafel, werkt hij dus niet. Is er iemand die vandaag gaat rijden en deze app kan uitproberen? Het is wel een nederlandse App, dus begrijp de duitse beschrijving ook niet zo. Hij is overigens gratis.
f4bjheu
Geplaatst: 14-03-14 11:55
Blijven de proeven op deze app up-to-date? Dus niet dat als er er een nieuw proevenboekje is, dat je weer een nieuwe app down moet loaden?
EmptyWords
Geplaatst: 14-03-14 11:56
dat is een hippe app giolli! die g aik even opzoeken, kan ik m vanavond proberen.
ik heb ook de gratis dressuur app
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 14-03-14 12:03
f4bjheu schreef:
Blijven de proeven op deze app up-to-date? Dus niet dat als er er een nieuw proevenboekje is, dat je weer een nieuwe app down moet loaden?
De app heet DressuurApp en werkt op een iPhone. Ik heb de betaalde versie (al ruim een jaar) en hij wordt af en toe vernieuwd. De proeven staan erin uitgeschreven zoals in een proevenboekje (basisproeven maar ook subtop etc) en er staan oa links naar de knhs site etc. Ik vind hem erg handig! Als je geen proevenboekje bij je hebt, kan je toch de proeven oefenen
sanie22
Geplaatst: 19-03-14 09:08
Ik heb net de dressuurAppFree op m'n telefoon gezet. Wat ik nu even snel bekeken heb werkt ie prima. Wat mij handig lijkt is dat je dan ook zonder voorlezer de proef kan oefenen. Mijn telefoon heb ik toch bij me en de proef heb ik snel uit m'n hoofd geleerd. Maar als je het even niet weet zoek je het dan zo op.
Ik vond overigens de Belgische en de Nederlandse zo, gewoon even zoeken op dressuurproeven in de playstore.
Zou handig zijn als de app goed werkt! Ik doe nu via youtube mijn proeven opnemen op mijn telefoon. Dan zoek ik een filmpje met Bijvoorbeeld proef 19 M2 en dan neem ik die op met mijn telefoon zodat ik hem af kan spelen als ik aan het rijden ben.