Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horseyfries schreef:Ik had een combinatienummer gekregen, en dat staat op mijn startformulier. Die hebben zij ook dus dat weten ze. Maar het combinatienummer en de actieve startpas zijn nu weer van MijnKNHS af.
Ik ga er wel tegen in beroep maar het is een hele toestand, zeker omdat dit het paard van een klant is die al bijna naar huis zou gaan omdat de benodigde winstpunten binnen zijn. Als ik nu overnieuw moet beginnen kost dat dus letterlijk honderden euro's extra.
horseyfries schreef:Nee ik doe het niet per vereniging, ik doe het zelf. Wytske, dit gebeurt digitaal dus je hebt geen startcoupons meer.
Ze kunnen inderdaad zien dat ik wel een combinatienummer had en blijkbaar is het systeem zo dat je startpas en combinatienummer twee uur erop staan en er dan weer uitvliegen als je niet via je winkelwagentje betaald, maar wie verzint er nu dat je O euro moet betalen?
horseyfries schreef:Nee ik doe het niet per vereniging, ik doe het zelf. Wytske, dit gebeurt digitaal dus je hebt geen startcoupons meer.
Ze kunnen inderdaad zien dat ik wel een combinatienummer had en blijkbaar is het systeem zo dat je startpas en combinatienummer twee uur erop staan en er dan weer uitvliegen als je niet via je winkelwagentje betaald, maar wie verzint er nu dat je O euro moet betalen?

FriesWytske schreef:horseyfries schreef:Nee ik doe het niet per vereniging, ik doe het zelf. Wytske, dit gebeurt digitaal dus je hebt geen startcoupons meer.
Je hebt toch je protocollen van je wedstrijden gekregen met je punten? Dit noem ik nog steeds startcoupons. Deze zou ik opsturen. Kunnen ze er niet omheen.
Als dat wel het geval was, had ze na één keer deze reactie ook wel gezegd dat ze dat had gedaan.