Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En daarbij komt dan nog het smalle poortje, als ze ook maar iets opzij wijkt, laat staan springt, dan blijf ik achter het poortje hangen en ik denk niet dat mijn truus dat kan appreciëren. Ayasha schreef:Kan ook niemand je begeleiden terwijl je er op zit Urielle?
) Urielle schreef:Ik heb op advies van iemand per PB die de locatie kent, maar even gemaild naar het wedstrijdsecretariaat van daar. Diegene wist nl. ook te vertellen dat het echt niet geapprecieerd wordt daar om af te stappen.
femiaans schreef:Even een kleine nuance in deze discussie brengen hoor. Reglementer is het verplicht om te paard de ring te betreden. Het is dus niet toegestaan om naast je paard binnen te lopen. Maar veiligheid gaat voor alles, en het zou dus in deze situatie geen probleem moeten opleveren dat je niet te paard binnen komt. Maar mocht je een jury hebben die moeilijk doet ( wat ik eigenlijk niet verwacht) kan je dus niet gaan schermen dat het niet verplicht is om te paard binnen te komen, dat is het dus namelijk wel.
Citaat:5. Indien de deelnemer bij het verlaten van de ring wordt gedwongen af te
stijgen omdat de ring of rijbaan niet door derden wordt of kan worden
geopend en de deelnemer derhalve de ring niet te paard kan verlaten, dan
volgt geen uitsluiting.