Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ladygiroc schreef:ik vind het ook erg duur sinds de startpas er is.
Voorheen had je een startkaart van een paar tientjes, toen had je wel startcoupons maar die betaalde je per wedstrijd. Als je weinig start vielen de kosten best mee. Ik haal het geld niet uit de startpas. Voor fanatieke ruiters is het misschien goedkoper maar het merendeel in mijn omgeving gaat niet iedere week op wedstrijd.
Die gelimiteerde pas is hartstikke leuk maar vind dat wel erg weinig, 4 starts.. dat zijn 2 wedstrijdjes... duur geintje dus..
FriesWytske schreef:Ja, Udo2001. Je betaald bijna het dubbele van wat je vroeger voor een startkaart betaalde. Die kostte vroeger ongeveer 44 euro. En je betaald nu al bijna 80 euro voor een startpas, hier zitten dan wel de coupons bij in. Maar toen we die nog zelf moesten bestellen was ik daar nog niet eens 40 euro voor kwijt.
0000 schreef:Behandelingskosten blijf ik ook absurd vinden, neem zoiets gewoon mee in de berekening van de tarieven scheelt een hoop ergernis.
Wil wel even zeggen dat klagen over de P&S echt geen zin heeft, dit is het officiële communicatiemiddel betreft reglementswijzigingen ed naar de leden toe. Al zou de KNHS het af willen schaffen, dan nog zouden ze het niet mogen omdat de leden op de hoogte moeten worden gesteld van bepaalde dingen. Dit is een terugkerend onderwerp en hoewel ik het wel begrijp, is het echt energieverspilling om daar tegenin te blijven gaan.