Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

suus_pepper schreef:Ik snap ook wel dat ze de jury niet een kwartier willen laten wachten, alleen omdat je met twee pony's wil starten.
Daarnaast is het gewoon ronduit bot om jou er zo af te knikkeren. Ik zou mooi niks betalen! Je had immers met één van je pony's wel kunnen starten maar dat maken zij nu niet meer mogelijk
Edit: Typefoutje
spekenham schreef:suus_pepper schreef:Ik snap ook wel dat ze de jury niet een kwartier willen laten wachten, alleen omdat je met twee pony's wil starten.
Daarnaast is het gewoon ronduit bot om jou er zo af te knikkeren. Ik zou mooi niks betalen! Je had immers met één van je pony's wel kunnen starten maar dat maken zij nu niet meer mogelijk
Edit: Typefoutje
Ho wacht eens even, ze had ook in een eerder stadium kunnen aangeven dat er te weinig delenemers zijn om met twee pony's te starten of startlijst anders indelen er zijn legio oplossingen te bedenkten
Ik heb hele zomer vaak probleem gehad dat er maar een paar in de m en z zaten maar is altijd netjes opgelost door wedstrijdsecretariaat.
lucifertje schreef:Als je kijkt in de regelementen staat dat er minimaal 60 min verschil moet zitten tussen combinaties met meerdere dieren.
Ze heeft dus niet het recht om jou 25 min te geven naar wel die 3 uur. Heel hard gezegd is het dus je eigen probleem dat je niet 3 uur wilt wachten.
En nee een.jury gaat ook niet wachten op jou want dat kost de vereniging weer geld etc.
Ik vind het overgens niet netjes dat je al vd startlijst bent gehaald en dat je alsnog moet betalen.
spekenham schreef:En volgens KNHS is er idd niks vastgelegd over minimale starttijd tussen 2 pony's maar je ziet wel zo kom je mooi in de
problemen.
lucifertje schreef:spekenham schreef:En volgens KNHS is er idd niks vastgelegd over minimale starttijd tussen 2 pony's maar je ziet wel zo kom je mooi in de
problemen.
Ik heb het even voor je opgezocht:
Artikel 122 – Startvolgorde
1. De startvolgorde van de deelnemers wordt door de wedstrijdorganisatie vastgesteld, tenzij het vraagprogramma anders aangeeft. Het is niet toegestaan om binnen eenzelfde groep ruiters in dezelfde klasse 2 klassementen op te maken bij dezelfde jury.
2. Deelnemers, die met twee of meer paarden aan dezelfde rubriek deelnemen, hebben recht op een interval van tenminste één uur op de startlijst tussen de door hen te starten paarden. Indien dit om praktische redenen niet of slecht haalbaar is dient dit met de betrokken deelnemer
tevoren te worden overlegd.
3. Het is een deelnemer niet toegestaan om tweemaal met hetzelfde paard in
dezelfde rubriek te starten.
spekenham schreef:Is toch een heel andere stiuatie, pony's lopen niet in delzefde klasse!!!
xSlvna schreef:Het paard dat Z loopt zou dus gewoon tussen de B ruiters mogen starten (ik bedoel dus qua starters: B, L, B, B, Z, B, L, L, oftewel een willekeurige volgorde qua niveau)?
Maar ja, het mag, je zult alleen niet voor de prijzen mee kunnen doen, omdat ze B en Z voor de prijzen niet mogen samenvoegen (zo uit mijn hoofd)