Samen met een kennis zijn wij aan het kijken wat de mogelijkheden zijn en hoeveel animo er is voor het maken van een dressuur-app voor de iphone. Degene met wie ik dit ga proberen maakt regelmatig populaire apps voor de iphone.
De bedoeling is dat de APP voorlopig tot en met het M2 zal werken op GPS of op tijd, dat de proef die je wilt oefenen voorgelezen word door de telefoon. Dus NIET voor tijdens de wedstrijden uiteraard, maar gewoon, als je wilt oefenen voor wedstrijd en je even niemand vind die je proef voor kan lezen. Ik zelf ken dit probleem en loop hier vaak tegenaan, en tuurlijk kan je je proeven uit je hoofd leren, maar die kunst heb ik niet
.Op dit moment word er gewerkt aan de B nummer 3 proef om deze uit te proberen. Mocht het werken zoals we zouden willen, gaan we de andere proeven tot het M2 programmeren, indien hier natuurlijk animo voor is.
Dus mijn vraag aan jullie is of jullie denken dat er genoeg animo voor is, er vanuit gaande dat de app uiteraard goed werkt. Dus reacties als; dat is onmogelijk, gaat nooit werken etcetera zijn nu nog niet van toepassing, omdat wij er nog mee bezig zijn.
Áls het werkt, zou je het dan downloaden, en zou wat je er voor willen betalen? Gezien het maken van een app bij Iphone ook geld kost.
Groetjes Sabine

Maar de stem die erbij zit, nee die heb ik niet in mijn dropbox, dus dat zou super zijn!!