Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yfkelover schreef:Was op de wedstrijd dag zelf dus had niet gemogen balen maar ik weet het nu de volgende keer laat ik niet zo maar over mij heen lopen
roxiie schreef:Maar je dochter had toch al een pro ef gereden en dus ook al ingereden, of begrijp ik dat nu verkeerd
Erg vervelend, maar een leermoment voor de volgende keer.. Tussendoor nog een x bij het secretariaat langs gaan en vragen.
rooswita schreef:@ veersche maar stond dan op je startlijst een startplaats of een starttijd? Kijk als het een startplaats is dan moet je inderdaad goed opletten want dan willen de tijden nog weleens raar uitpakken, eerder of later dan je verwachtte, maar als je bijv om 18:30 moet starten dus er echt een tijd staat ga je er wel van uit dat je dan moet starten (iets eerder of later kan altijd gebeuren)
Mellis86 schreef:@ Veersche, navragen bij de organisatie hoeft niet. Het is namelijk gewoon een reglementsvraag. Officieel mag het niet (zie mijn eerdere post naar de verwijzing naar het reglement).
De praktijk is echter dat vaak wel de flexibiliteit van de ruiter wordt verwacht. Voor het plezier van alle is het dus altijd wel net zo fijn om het zelf mee in de gaten te houden en even na te vragen op de dag zelf.