Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sky_As schreef:Asten is vanuit ons ook bijna een uur met de trailer. Ik zoek meer een beetje, Udenhout, evt. Tilburg/Hilvarenbeek/Breda zou net gaan Rosmalen, Schijndel die kant uit. Allemaal rondom een straal van 30 minuten vanuit Den Bosch.
Al is Asten wel supermooi! heb je een datum of iets? dan kan ik er eens over nadenken
EL4a1990 schreef:Oefendressuur udenhout 20-10-2012 (staat gewoon op startlijsten.nl)
....Pattyy_ schreef:de 26e is er in Uden weer oefendressuur, staat niet op startlijsten, en heb je de mogelijkheid om 2 proeven te rijden die van live commentaar voorzien worden als je zelf filmt, als je wil kan ik je het programma/inschrijfformulier wel mailen
Sky_As schreef:Pattyy_ schreef:de 26e is er in Uden weer oefendressuur, staat niet op startlijsten, en heb je de mogelijkheid om 2 proeven te rijden die van live commentaar voorzien worden als je zelf filmt, als je wil kan ik je het programma/inschrijfformulier wel mailen
ja helemaal super! ik pb je even mijn emailadres.
yaylavb schreef:Ars longa in haarsteeg doet het volgens mij ook .
haike schreef:Leuk cindy dat je weer wil gaan starten!
Inderdaad udenhout, uden, asten, hulten. En misschien kan je proberen HC te starten in de buurt? Clubkampioenschap ben je helaas net te laat voor.
.... maar dat is pas voor 2013. Ik wil eerst in november een oefenproefje op L1 niveau rijden, en dan in december een keer L2. Als dat goed gaat kijk ik wel.