Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en anders doe ik maar wat.. ik roep eigenlijk nooit WAT, want daar kun je voor gediskwalificeerd worden..
) of een schreeuw naar de kant. Is de voorlezer dan te laat halthouden en wachten tot je het wel hoor.

loesje166 schreef:ik roep eigenlijk nooit WAT, want daar kun je voor gediskwalificeerd worden..
Casca schreef:Ohja?
Dat stemhulpen niet mogen, logisch. Maar even een korte vraag om herhaling richting de voorlezen eigenlijk ook niet??
).Bellatrix schreef:.....en als het goed is heb je de proef al tig keer geoefend en zou je dus moeten weten waar je heen moet...
) zodra ik ze niet meer tegenkom. Ik leer mijn proeven zelfs nog in de auto op voorhand maar ik ben ze kwijt zodra het boekje dicht gaat.
Gelukkig vinden ze dit geen probleem
) te veel gewicht op de wagen en staan voorlezers bij mij aan de kant.
maar dat is wat anders
! En dan niet direct zeggen dat je het gaat vergeten, wanneer je gaat rijden kom je in een soort 'flow' en gaat het heus wel goed! _Sim_ schreef:Bellatrix schreef:.....en als het goed is heb je de proef al tig keer geoefend en zou je dus moeten weten waar je heen moet...
Dat vind ik een onzinnige uitspraak. Ik, en vele met mij oefenen nooit de hele proef, maar juist de onderdelen apart.
Ik ben het wel met men eens dat je je proef wel een beetje moet kennen. Paar keer doorlezen en doorgaans heb je de proef wel in je hoofd zitten.
" en hop dan zit ik zo in de galop terwijl het dan nog niet hoeft
(reden waarom ik dan bij mijn ene paard ook regelmatig zit te mompelen: wachten... wachten... wachten
)