Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moi22 schreef:Ik denk dat we gewoon met zn allen uit de buurt van paarden moeten blijven, is wel zo veilig.
Nee even zonder gekheid vind het ook erg betuttelend en jammer dat mensen totaal geen eigen verantwoordelijkheid meer krijgen.
xxStitchxx schreef:nee, als je schedel in 1000 stukjes ligt wordt je blij.
Eindelijk nemen ze eens verantwoordelijkheid, ze hebben toch een voorbeeld functie.
Niks niet betuttelend.
Dustyenmax18 schreef:moi22 schreef:Ik denk dat we gewoon met zn allen uit de buurt van paarden moeten blijven, is wel zo veilig.
Nee even zonder gekheid vind het ook erg betuttelend en jammer dat mensen totaal geen eigen verantwoordelijkheid meer krijgen.
Ik ben hier juist erg tevreden over..
Als je met een dressuur hoedje rijd heb je lang niet de bescherming als met een cap, een of 2 maanden geleden is hier nog iemand van het paard gevallen met een dressuur hoedje en is overleden, dit had met een cap verkomen kunnen worden.
Ik weet niet wat jou meer aan spreekt, vallen en kans hebben op een groter letsel of een cap dragen en geen of een klein letsel.. (dit is uiteraard als je een flinke smak maakt.. )