Complimentjes van de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zuske

Complimentjes van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 10:51

Naast dat de jury commentaar geeft is mij opgevallen dat er ook complimentjes worden gegeven. Welke complimentjes hebben jullie wel eens gekregen en stond dat dan op je protocol of kwamen ze naar toe oid?

Barst maar los.. :)

kleinvosje

Re: Complimentjes van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:53

Ja hoor, gisteren nog! Kreeg 190 punten in een M1 proef en op de coupon stond: Leuke, blijde combinatie!

Met vorige paard heb ik ook wel eens leuke opmerkingen terug gevonden op de coupon. Zelf geef ik als het even kan ook een positieve opmerking op de coupon mee, is altijd leuk om te lezen. Zo heb ik laatst bij iemand die een 4-jarige super vriendelijk rondstuurde in de L1 meegegeven dat ik het een genot vond om naar te kijken!

Immelicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:53

Ik heb een aantal keer na mijn proef wat tips gehad, meestal omdat ik wat gespannen ben in mijn handen waardoor ik hem wat belemmer. Ik kreeg dan te horen dat ik een pony met veel potentie heb, maar ik hem ook toe moet durven staan in de proef. dit heb ik uiteraard ter ore genomen en er ook wat mee gedaan!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:54

Ik werd een keer aangesproken in de kantine na mn wedstrijd door een oudere man.
Mijn eerste gedachte was; "Wat moet die ouwe vent van me??!"
Dat bleek dus de jury te zijn die me wilde vertellen dat ik goed bezig was & ik er zo wel ging komen :D

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:55

Ik heb (vroeger, toen ze poep nog met een lange oe schreven en ik nog wedstrijden reed) ooit het compliment gehad; leuke combinatie. In dezelfde tijd ook ooit een jury naar me toegekomen om te zeggen hoe mooi hij het paard vond. (was mijn verzorgpaard).

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:57

Ik moest jaren geleden een keertje als eerste starten toen ik nog groen reed met mn jonge pony, toen zei de jury: als iedereen zo zou rijden vandaag gaat dit een hele leuke goede dag worden. Was ook dik eerste toen van alle groene ruiters van die dag :) Dat was wel leuk :D

Helaas al wel lang geleden dat ik wedstrijden heb gereden..

AnneH_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:15

Mooie proef!

Mooie en rustig aanleuning!

Meer heb ik nooit erop gehad :)

Soms wel even een extra tip erop geschreven, vind ik ook altijd leuk :)
Met dan meestal succes eronder geschreven.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:20

Tijdens mijn debuut kwam de jury naar me toe: Sprekend en sympatiek paard, vriendelijk gereden, mooie combinatie met veel potentie. Later stond dat ook op mijn protecol! Heel erg leuk! :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:44

Na mijn 1e wedstrijd zei de jury: "Ik heb niet zoveel met haflingers, maar die van jou loopt wel erg fijn. Hij moet zich alleen nog leren gedragen, anders wordt het niets."
Hij was namelijk 2x richting de uitgang gerend tijdens de proef :=

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:09

Afgelopen weekend had de jury, ik denk bij iedereen op zijn coupon een algemene opmerking gemaakt ! Erg leuk (en handig) als ze zoiest doen.
Bij mij stond op mijn coupon: Zeer correct gereden ! Werk wel aan de souplesse van je paard.

Met 'mijn' vorige paard heb ik ook wel eens onder aan mijn coupon: Leuke/mooie combinatie gelezen.

(ik rijd in cognac bruin, waardoor we sowieso wel opvallen)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:53

Als ik jureer gaat er geen coupon richting het secretariaat zonder extra notitie erop en ook bij bijna elk onderdeel staat er wel commentaar. Behalve bij de onderste cijfers, want dat vat ik dan samen in mijn 'verhaaltje'. Kleine moeite en wordt door de ruiters ook erg gewaardeerd merk ik :j. Probeer altijd opbouwend te zijn maar wel de vinger op de zere plek te leggen. Aan dingen als 'mooie knotjes/staart' als commentaar heb je mijns inziens niks :+

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:55

Niet echt een complimentje, maar ik had er wel een keer onder staan dat mijn pony veel in zich heeft. En dat als de aanleuning nog iets meer voor mekaar is dat we dan zeker goed gaan scoren en ver gaan schoppen. Dat gaf me toch wel weer wat motivatie! :D

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:55

Ik krijg regelmatig commentaar op mijn mooie outfits!
Gelukkig,want voor mij is het leven 1 grote modeshow!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:59

Foto? :D

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:05

gisteren stond er op mn coupon: keurige proef!
We waren de 2e keer L2 gestart en kregen 208 punten. Was ik wel heel blij mee.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:09

Een jury kwam laatst naar me toe in de kantine na de prijsuitreiking en zei dat hij vond dat mijn paard goed voor elkaar was en dat we goed bezig waren :D
Ik heb ook weleens onder de coupon gelezen "Vriendelijk gereden proef." Met goede punten, dus niet vriendelijk in de zin van saai gelukkig :P

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:09

de jury waar ik nu enkele keren voor geschrevenheb, probeert ook altijd een algemene beoordeling of tip te geven zoals:
als de nageefelijkheid verbetert zullen alle punten omhoog gaan
durf je paard meer door te laten
paard heeft veel potentie

of bij het verlaten van de piste vragen of het een jong paard is en indien dat ze het knap gedaan hebben of goed angepakt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:10

Grootste complimenten van jury leden zijn toch wel als ze vragen of mijn paard te koop is want het is zo'n fantastische merrie :D

En bij de andere dat ik een verschrikkelijk getalenteerd paard heb, met zo veel souplesse in de rug en gangen.

Altijd leuk om te horen haha.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 15:11

Gister toen ik afgroette begon de jury te klappen :') En op de coupon stond: Mooi gereden proef op een zeer gehoorzaam en tevreden paard.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:50

marjolein_el schreef:
Foto? :D

Zie profiel!Heb nog meer combi's maar hier al veel reacties op gehad.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:47

Vooral al heel veel gehoord dat het zo'n mooi/goed/getalenteerd/goed bewegend paard is (Wrangs), zo'n leuk apart dier (Dev), dat de outfit leuk is (cognac/bruin met vanille op een paard met dezelfde kleuren cognac en bruine stippels valt altijd wel op) en een keer het twijfelachtige compliment dat het een hele goed gereden proef was maar dat het zonde was dat ik het zo slordig afwerkte (uitgerekend de keer dat ik er super op geconcentreerd was dat ik netjes hoeken inreed enzo, hoe slordig is het dan anders wel niet hahaha!)

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:34

Bij een proef die helemaal niet lekker ging in het M1 sprong ik verkeerd aan (mijn fout met mn gewicht) en toen liet ik paard een wissel springen.
Stond er onder aan, " proef was wat minder maar je springt een super nette prachtige wissel".
Nou dat vond ik wel leuk :D

en bij een jong paard wat alleen kon bokken en wegspringen / stilstaan in de ring, meerdere malen op mijn coupon gehad " amazone lost alles vriendelijk en met veel rust op, ga zo door jullie komen er wel"

Ook krijg ik met Masarati samen regelmatig het compliment " mooie combinatie" " leuke vriendelijke combinatie om naar te kijken"

Okielove75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:48

Laatst nog! Stond er onder; leuke combinatie, mooie en nette proef, goede combinatie voor in de toekomst enz.

Zondag kwam de jury nog even naar me toe. Ik rijd met mijn springpony dressuur, en ze kwam vertellen dat ze het echt een hele nette en mooie proef vond. Ze gaf nog wat tips, en ik vertelde wat over mijn pony. Dat ze spring gefokt was, hoe oud ze was enz.
Zei ze dat ze het heel goed doet als dressuur pony, dat ze een hele mooie aanleuning heeft en dat ze keurig constant loopt, iets waar normaal spring pony's niet zo super in zijn(Dacht ik??). En dat ze zo sowieso zou winnen van al die iele springerige pony's.

Werd eerste met 201 punten en mocht door naar de finale.
Ben natuurlijk helemaal trots op mijn grote meid!

Marian01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:56

ik rij zelf geen wedstrijden omdat ik het echt niet leuk vind, maar mijn staleigenaresse van wie ik mijn paard heb gekocht rijdt mijn paard op wedstrijden.
Ook op haar protocollen heb ik vaak terug gezien: " mooi paard" " paard met potentie"
hahaha je voelt je dan zooooooo trots..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 18:56

Bij mijn haflinger dat de jury kippenvel kreeg van mijn proef :)) (had toen 204 punten). Verder niet echt iets wat ik me kan herinneren..
En bij mijn eerste onderlinge wedstrijd met mijn fries dat we een leuke combinatie zijn :)