Eerlijk gezegd weet ik het alleen van Carina, zij starte net als ik in ring 11! Maar zij mag zelf vertellen hoe ze gereden heeft..
Ik heb echt een geweldig weekend gehad!
Zaterdag heb ik Murphy gestart, Z pony's.
Dressuur ging best wel aardig, 160 pnt.
Springen 1 balkje en cross een "val" en een weigering.
Het was de 2e Z cross, maar ben echt zeer tevreden! Op het sleutelgat had ik helaas een "val", nou ja het was meer een afstapje.. ik reed nml op de hindernis af, en was al flink bezig ervoor te zorgen dat Murf de hindernis goed in de gaten had (hij wil nog wel is te laag met zijn hoofd lopen, waardoor hij de hindernis niet ziet....

Ik vond echt dat Murphy geweldig liep, picknicktafel, steeple, clever mouse, water alles ging gewoon goed behalve dan die 2 sprongen dat was jammer! Op naar het NK volgende week in Neede!

Vandaag had ik nog een paard gestart, Nouska in de B paarden.
Het was voor haar haar eerste cross en had in geen 2 jaar meer concour gelopen, dus ik verwachte niks van haar, hoopte alleen de cross uit te rijden.
De dressuur ging best heel goed voor haar doen! De overgangen waren wat te happerig en af en toe tegen de hand, maar dat komt allemaal wel, het leverde me 149pnt op.
Springen en cross waren allebei foutloos.
Met inspringen voor het springen was ik wel even de kluts kwijt... Nouska wilde niet over een oxertje heen stond alleen maar te steigeren... dus ik denk 'Dat gaat goed, moet nog beginnen aan het springparcours....' .
Gelukkig pakte ze het springparcour super op! Ik heb haar vooral voorwaarts gereden en daar springt zij echt super op!
De cross ging hierdoor ook geweldig, ze vond het onwijs leuk om te doen en ik had ook nergens nare sprongen ofzo. Op de hulshofs dubbel (de riethagen) had ik op de eerste nog wel een beetje een vierkante sprong, maar ja ze had ook nog nooit eerder een haag gesprongen... ik ben echt super trots op haar!