Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

colette_007 schreef:Inderdaad hc starten en zelf ontspannen, is echt niet gezond als je dagen van tevoren al zenuwachtig bent
En vd winter als je rondje in de baan mag weer officieel.
Of jaar wachten (niet starten) dan mag je geloof ik klasse lager beginnen. Maja niet echt handig lijkt me.

laurabosman schreef:je kan disposatie aanvragen en dan kan je gewoon weer met je paard L2 rijden.
het enige nadeel aan disposatie is dat je geen kampioenschappen mag rijden in het L2, dus de selecties tellen niet en je kan dus ook niet starten op een regiokampioenschap of NK.
wel erg goed trouwens dat je voor je paard kiest en niet voor het rijden in een hogere klasse!!![]()
Groetjess
kleinvosje schreef:laurabosman schreef:je kan disposatie aanvragen en dan kan je gewoon weer met je paard L2 rijden.
het enige nadeel aan disposatie is dat je geen kampioenschappen mag rijden in het L2, dus de selecties tellen niet en je kan dus ook niet starten op een regiokampioenschap of NK.
wel erg goed trouwens dat je voor je paard kiest en niet voor het rijden in een hogere klasse!!![]()
Groetjess
Ten eerste is het dispensatie, en ten tweede zou ik even teruglezen als ik jou was, je krijgt niet zomaar 'gewoon' dispensatie...
(dit kan wel als ik het goed heb?)
(wij hebben ook een pony gehad met erge rugproblemen en dit zijn mede de symptomen van rugproblemen)