Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska27 schreef:Het is niet toegestaan om juryleden bij naam te noemen. Ook is het niet netjes van de schrijfster om door te geven wat de jury gezegd zou hebben.
Juryleden kijken over het algemeen niet naar leeftijd, afstamming, etc. Misschien was er een andere reden dat deze jury wel even naar de leeftijd heeft gekeken. Wij weten niet hoe de proef gegaan is en hoe je pony loopt. Dat blijft gissen zolang je geen filmpje van deze proef hebt.
jury schreef:Ik kan niet geloven dat de jury dat zo bedoeld heeft. Ik zou dat nog maar een navragen.
Vandaag had ik er 1`van 19 jaar in de ring, zag je er echt niet aan af.
Als je pony stram wordt of dagen nodig heeft om te herstellen na een wedstrijd dan is ie te oud. Maar dan krijg je minder punten omdat je bv het stramme terug ziet in de proef.
Maar ik mag hopen dat jij dan zelf de beslissing neemt om te stoppen.
jury schreef:Vandaag had ik er 1`van 19 jaar in de ring, zag je er echt niet aan af.
Gezien je woonplaats kan het bijna niet 
) of de haar 'geboortedatum' wel juist was. Nouja dat heb ik toen maar als een compliment gezien 
xmannequin schreef:mijn paardje is 17 en dat zie je ook niet. wel werd ik bij mijn laatste dressuurwedstrijd bij de jury geroepen omdat mijn paard kreupel zou zijn. nouja helemaal in de stress natuurlijk. en vervolgens een stalhulp en een oud-instructeur erbij gehaald. Mannequin wilde alleen graag naar huis en was dus niet vooruit te branden. Beide mensen raadde mij aan om mijn intructrice erbij te halen. dus die is de volgende dag meteen komen kijken. en wat blijkt: mijn paard heeft een hanentred (dit wisten we al heel lang), niets kreupel dus. en de jury zei nog wel dat mijn paard afgemaakt moest worden. of terwijl, sommige dingen moet je even langs je heen laten gaan en gewoon doorgaan. desnoods haal je even iemand erbij die veel van paarden weet en dan heb je ook zekerheid. ik rijd nog steeds wedstrijden met mijn paardje en ga volgend jaar officieel starten, voor mijn opleiding.
Paard is kreupel, dus moet meteen geslacht? En als je je paard geslacht hebt, kom je erachter dat ze alleen maar een steentje in de straal had