Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nuver schreef:Is het ook zo dat ik persé een combinatienummer nodig heb om in te voeren (dat invoeren lukt inmiddels)? Veel mensen verzuimen namelijk om ook daadwerkelijk coupons op te sturen (helaas).
en ik denk zeker dat we elkaar verder op weg kunnen helpen via deze weg! Ik ben er in ieder geval heel blij mee!!!Nuver schreef:Allemaal bedankt voor jullie reacties!
Inderdaad is er bij ons ook iemand die voorlichting doet, maar die is op dit moment ziek en wil ik niet lastig vallen met dit soort vragen. Omdat er op bokt ook altijd veel mensen meelezen en dus kunnen helpen, dacht ik, ik plaats mijn vraag even hier.
Mijn vriend heeft er gisteravond ook even naar gekeken en hij is er al een stapje verder mee dan ik... Ik maak het veel te moeilijk door overal zo over na te denken.
Ik denk dat het een goed programma is, mits je het goed onder de knie heb.
Wij hebben alleen een driedaags dressuurconcours met elke dag twintig ringen. Veel mensen voegen allerlei verzoeken bij hun opgaves bij en ik ben bang dat ik het overzicht totaal kwijt raak in dit programma. Is het ook zo dat ik persé een combinatienummer nodig heb om in te voeren (dat invoeren lukt inmiddels)? Veel mensen verzuimen namelijk om ook daadwerkelijk coupons op te sturen (helaas).
@ Goldwing: Voor ons komt dit wel als een verrassing. Misschien dat dit programma al veel langer bestaat, onder welke naam dan ook, maar de KNHS heeft niet echt veel moeite gedaan om het stapsgewijs te implementeren.