Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pion schreef:Eind 2010: aantal oefenwedstrijdjes gestart te hebben
2011: officieel te starten en hoop (als alles goed gaat & knollie gezond blijft) aan het eind van 2011 L2+winst te zijn.

chrisje_83 schreef:Met Amber wil ik eind 2010 gestart zijn in de B dressuur, en dan ook wel al wat winst gereden te hebben.
Met Donna was het doel Z startgerechtigd te zijn, of dit nog haalbaar is weet ik niet (ben momenteel M2 +3), want ze heeft met een flinke wond gekampt waar we nu na 2 maanden rust weer mee aan de slag kunnen.
en verder hoop ik dat we overtuigende M1 proeven kunnen rijden want ik rij nu al 4 x achter elkaar 179
! Verder hoop ik misschien ooit een 7 te halen voor de middendraf, dat zou wel super zijn! Soms haal ik nu al 6jes en dat vind ik al top in de M1 met Amigo die echt géen middendraf had en waar ik veel aan gewerkt heb.
En natuurlijk lekker van elkaar genieten en fanatiek trainen!
!
KarinvdM schreef:Met Winston hoop ik over een jaar Z1 te rijden en met Aldo L2, misschien M1.
pieteritus schreef:Klinkt een beetje raar, maar ik wil graag in sept. 2010 mijn 20wp in het L1 te pakken hebben (doelstelling), ik ben er zeker van dat dit gaat lukken.
Dan in de herfst trainen tot we M-klaar zijn, in de winter (begin 2011) L2 starten en dan in de herfst van 2011 M1 starten.
Daarnaast heb ik van de week voor het eerst in een heeeul lange tijd gesprongen en dat ging zo lekker, dat ik dat (trainingsmatig en oefenparcoursen) weer op wil gaan pakken.