Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Waarom zou het zonde zijn om te genieten van een paard, zonder het van anderen (een jurylid) af te laten hangen of deze het paard goed genoeg vindt voor een winstpunt?
Waarom zou het zonde zijn om een paard heel te houden, hem echt paard te laten zijn zonder hem de hele dag op in een box te laten staan omdat je bang bent voor blessures
Waarom zou het zonde zijn om lekker te doen wat JIJ wilt, en je niet te gaan meten wat ANDEREN vinden wat je met je paard moet doen, bijv. rijden van wedstrijden?
Waarom luister je naar anderen, en niet naar jezelf?

salome_maybe schreef:Cassidy schreef:Waarom zou het zonde zijn om te genieten van een paard, zonder het van anderen (een jurylid) af te laten hangen of deze het paard goed genoeg vindt voor een winstpunt?
Waarom zou het zonde zijn om een paard heel te houden, hem echt paard te laten zijn zonder hem de hele dag op in een box te laten staan omdat je bang bent voor blessures
Waarom zou het zonde zijn om lekker te doen wat JIJ wilt, en je niet te gaan meten wat ANDEREN vinden wat je met je paard moet doen, bijv. rijden van wedstrijden?
Waarom luister je naar anderen, en niet naar jezelf?
ik weet niet of je het zo bedoelt, maar ik luister zeker naar me zelf! ik en mijn pony hebben lol en daar gaat het bij mij om