Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meganxmarius schreef:Licht eraan wat voor manen ze heeft?
Lang & dik?
heb je foto?
Tot voorkort een hengstenvlecht, maar sinds kort gewoon knotten. Ik heb de manen wel afgeknipt daarvoor.. Het werd toch eng en dun, nu is het veel stoerder
). Eerst deden de meesten bij hem (manegepony) een matje, maar zijn manen waren daar eigenlijk net te kort voor waardoor het ietsje omhoog ging staan.

Girassol schreef:Los kan ook maar dat vind ik persoonlijk mooier als ze echt een dikke bos lange manen hebben zoals:
*knip*

_10_ schreef:InvlechtenGirassol schreef:Los kan ook maar dat vind ik persoonlijk mooier als ze echt een dikke bos lange manen hebben zoals:
*knip*
Behalve dat het me lastig lijkt met rijden is het ook nog eens lastiger te beoordelen als jury.
Kreeg eens een fries in de M2 die sbw moest rijden maar kon er weinig mee door die lange manen, zag de hals + het hoofd niet meer.
Qimm schreef:matjes vind ik echt iets voor 9-jarigen die een middagje tutten met een pony, niet echt geschikt voor concours
no offence

Marit1991 schreef:Ik vind ook knotjes of een henstevlecht. Als de manen los zijn vind ik altijd zo lijken alsof je er niet veel moeite voor wil doen om er mooi uit te zien, terwijl dat natuurlijk wel zo is. Dat vind ik tenminste.
Marit1991 schreef:Ik vind ook knotjes of een henstevlecht. Als de manen los zijn vind ik altijd zo lijken alsof je er niet veel moeite voor wil doen om er mooi uit te zien, terwijl dat natuurlijk wel zo is. Dat vind ik tenminste.