Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roxx schreef:Nou, een 7-jarige moet een M1-proef aankunnen hoor, daar zou ik me niet zoveel zorgen om maken. Er zijn genoeg paarden die gelijk in het M1 starten en die jonger zijn. Denk dat jij het goed hebt aangepakt door haar de eerste 3 jaar te sparen. Vind ik echt super!
Het enige wat ik me wel afvraag: als je per klasse 4 of 5 wedstrijden hebt gereden en je bent dit buitenseizoen begonnen, dan heb je dus in 2 maanden tijd 12 tot 15 wedstrijden gereden? Dat vind ik persoonlijk wel erg veel.
UniFlap schreef:Heb jij geen wedstrijdspanning????
Die maakt het echt niet uit waar ik hem rijd, als hij vervolgens z`n voedsel en slaap maar krijgt. Vrijdag was ik veel te laat op het concoursterrein en heb ik, inclusief twee proeven, hooguit twintig minuten gereden. Wel twee keer winst trouwens en een paard dat bij het proppen uitdraaien alweer heerlijk stond te slapen

Biskwie schreef:Uums dat is ook mijn manier van wedstrijd rijden... Paard vind het allemaal super intressant, geen spanning te bekennen en loopt op zijn sokken. Mijn training thuis wordt hij moe van, wedstrijden niet.

Biskwie schreef:Uums dat is ook mijn manier van wedstrijd rijden... Paard vind het allemaal super intressant, geen spanning te bekennen en loopt op zijn sokken. Mijn training thuis wordt hij moe van, wedstrijden niet.

Uums schreef:Dat bedoelde ik inderdaadAls je per definitie last hebt van spanning, dan kan ik me voorstellen dat het voor je paard veel zwaarder wordt om op concours te gaan.