Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cloris schreef:Nee dan mag het nog niet, jij moet L2 met winst geklasseerd geweest zijn
Wat voor een hengst heb je? (ras) als het een zgn.'Barok' ras is heb je nog een andere manier namelijk.

Citaat:11. In de disciplines Dressuur, Springen en Eventing kan voor het deelnemen met een
hengst alleen een startkaart worden aangevraagd indien de deelnemer in het kalenderjaar
waarin wordt gestart de leeftijd van 12 jaar (pony’s) of 14 jaar (paarden)
bereikt én de deelnemer geklasseerd is of is geweest in de discipline Dressuur
klasse L2, in de discipline Springen klasse L of in de discipline Eventing klasse M.
Voor een menstartkaart bij een hengst geldt alleen de bovenstaande leeftijdseis. In
de discipline Endurance mag met een hengst worden deelgenomen wanneer een
deelnemer minimaal 14 jaar oud is en in de klasse 2 is geklasseerd. In de discipline
Mendurance mag met een hengst worden deelgenomen wanneer een deelnemer
minimaal 16 jaar oud is en in de klasse 2 is geklasseerd.
mirandah schreef:Ik zal dus eerst weer opnieuw moeten starten om met mijn hengst te mogen starten..
Ik ben inderdaad al een keer eerder gestart helaas was dit te kort geweest om L2 met winst te behalen.
Het is een pre andalusier hengst, dus ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn..
lifaya schreef:Ik dacht altijd dat je vanaf 18 jaar wel met een hengst mocht starten ongeacht je leeftijd? maar ik ben geen wedstrijdruiter dus ik kan uit me nek praten
weer iets geleerd
mirandah schreef:Citaat:TS het is echt de moeite waard om contact met Gaby op te nemen (zie mijn link in vorige post)
Bedankt Cloris, hier heb ik echt wat aan!
Alleen kan je op die site ook een kalender vinden met wedstrijddagen?
Ik zie het helaas niet..