Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(hadden ze van 1.32M 1.45M, beetje hele domme fout
)
)

Marloes0508 schreef:Ik heb 8 jaar met m'n eigen naam verkeerd gespeld gereden (MarloUs ipv MarloES). Nooit problemen mee gehad, hoewel ik het zelf wel erg irritant vond. Heb toen wel een paar keer naar de KNHS gemaild om het te laten veranderen maar kreeg geen antwoord dus toen heb ik het er maar bij gelaten
Tizzy1 schreef:Mijn paard en de andere Special D op stal waren schijnbaar 1 van de eerste lichtingen Special D nakomelingen die op concours zouden gaan... Kreeg de startkaart binnen; heet Special D ineens STORM!!!
Blijkt dat Special ooit geboren is als Storm. Volgens KNHS geen probleem om met de naam Storm op cc te gaan, maar heb t toch aan laten passen, ook voor de andere Special D nakomelingen die dezelfde ergernis nog zouden krijgen met hun startkaart.
Heb 2 of 3x alles weer terug moeten sturen omdat het elke keer weer fout ging met de naam, dus ook steeds blanco coupons nodig gehad.
Ook heeft mijn geboortedatum in de NKB tijd consequent verkeerd op de startkaart en coupons gestaan.. pas toen het KNHS werd ging dit goed.