Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, maar dat wordt al steeds minder en met uitstrekken gaat ze ook stressen en gaat ze onregelmatig, maar dat wordt ook al minder

. En verder heeft ie met de middengalop nogal moeite, dus vaak is dat ook onvoldoende met zoiets erbij van: te weinig sprong ofzo. Ik ben het er vaak wel mee eens, maar soms kan ik nogal boos worden als ik ergens een 4 voor heb en er staat niks bij. Soms kan ik me nog herinneren of dat ook fout ging of niet, maar af en toe dacht ik dat het goed was. Dan vind ik het wel een beetje irritant. kattebeest schreef:tja, onder de 5 is verplicht commentaar schrijven.
en met die commentaar moet je aan de slag kunnen thuis.
als je een 3 of een 4 ergens voor krijgt weet je vaak zelf wel wat er mis ging, juist een 5 of een 6 zou voorzien moeten zijn van kommentaar, dat zijn de vaagste cijfers om te krijgen of om te geven! (en helaas ook de cijfers die het meest gegeven worden) waarom bv. een 5 voor het wijken en geen 6? waarom een 6 voor het halsstrekken, het ging toch goed?....etc....

kattebeest schreef:ok soms verdien je enkel 6en en 7s maar vaak is het jury-luiheid
rhijnauwen schreef:, of als je zelf hebt gereden, vraag uitleg aan de jury!
!
En soms wordt er aardig wat commentaar gegeven
) en de meeste coupons belanden ook direct in de grote doos.
En er stond ook niets bij...Vertel mij dan maar wat er mis ging. Ik reed bijvoorbeeld gewoon een ronde volte met een nageeflijk paard en dan krijg je een 4 
), maar vraag me niet waarom
Hij liep net zo als anders en ik zat ook niet slechter, normaal krijg ik daar ook 6-en en 7's voor
lieke2 schreef:
verder zou ik zeggen dat er voor de jury meer pauzes in mogen (oa plaspauzes) en minder starts in een ring. meer tijd per combinatie behalve de vijf of zes minuten voor een proef. daar heeft iedereen wat aan.
, wel probeer ik zo min mogelijk te drinken (ja, je moet er wat voor overhebben om jurylid te zijn
)
)
Fitzroy schreef:Ik vond het oude systeem met commentaar na afloop bij de jury altijd wel erg fijn. Je wist direct wat een jury ervan vond en soms lieten ze ook nog wel los of je winst had gereden. Nu zou ik het ook vanaf de jurykant erg fijn vinden om dat te doen. Je wilt graag mensen verder helpen en dat kan zo slecht op een couponnetje.
Ik vind het alleen maar fijn als dat weer mogelijk zou zijn...
) Ik kreeg van de jury toen het compliment dat ik de eerste was die dag, bij wie ze zag dat het paard niet in de krul getrokken was, maar dat ik hem daar had gereden.
)
De meeste juryleden zijn namelijk wel positief over me