Fout op startkaart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mjay

Fout op startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 23:56

Hallo!

Ik heb zojuist mn startkaart binnen gekregen! super blij natuurlijk maar..... ik zat te kijken en nu staat er bij zowel het levensnummer als het transpondernummer het levensnummer ingevuld... niet het chipnummer dus..... morgn maar bellen en opnieuw wachten op een nieuwe startkaart? op alle coupons staat het nu ook niet goed...

Helma_Amber

Re: Fout op startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:32

Heb je al gebeld? Ik denk niet dat je zo kan starten.
Daar ga je vast 'gezeik' mee krijgen :o

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:33

Nja, meestal kijken ze vaker naar startkaart. Staat daar alles wel goed op?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 17:41

Hier mee mag je niet starten :n ik zou een boete dan ook niet riskeren!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 22:57

k heb vanmorgen gebeld... en jawel de startkaart gaat weer terug..... als het goed is krijg ik volgende week nog een nieuwe startkaart en nieuwe coupons... maar goed even voor alle duidelijkheid dit is dus een foutje van de KNHS niet van mij.....

@funkymistic: wat bedoel je nou precies? het staat gewoon niet goed op startkaart en coupons...

en boete riskeren??? wie heeft t daar nu over..... heb nog nooit een startkaart gehad dus wist niet wat normaal was.... en vroeg met het gewoon af..... ik heb nooit gezegt dat ik hier mee perse wilde starten......

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:05

Mjay schreef:
Hallo!

Ik heb zojuist mn startkaart binnen gekregen! super blij natuurlijk maar..... ik zat te kijken en nu staat er bij zowel het levensnummer als het transpondernummer het levensnummer ingevuld... niet het chipnummer dus..... morgn maar bellen en opnieuw wachten op een nieuwe startkaart? op alle coupons staat het nu ook niet goed...

Alles terugsturen naar de KNHS met schrijven erbij wat er niet goed is. Dan heb je het hele spul binnen een week terug.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:08

Doe eens niet zo aangevallen joh! Sommige mensen nemen het niet zo nauw en zouden wel gaan starten en ik zeg dus alleen maar dat daar een boete op staat als je wel gepakt wordt, niet meer en niet minder.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 00:21

eigenlijk raar he? dat je daar dan een boete voor zou krijgen het is foutje van het KNHS... maar ja gelukkig let ik duidelijk op :P stel dat je het gewoon niet doorhebt?

heb alles al in een envelopje zitten! met een duidelijk briefje erbij wat er mis is en een kopie uit het paspoort met t chipnr en levensnummer just to be sure... dus morgen op de post!

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 05:28

als het de fout is van de knhs , dan willen ze je ook nog wel eens een blanco startcoupon vergoeden ,iemand bij ons op de club heeft dat ook gehad , ze zijn niet zo moeilijk hoor bij de knhs en een fout is menselijk

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 00:07

ik mag toch niet hopen dat ze van plan zijn me nog eens 63 euro te rekenen?

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 00:27

Mja, weet je cker dat je het zelf goed hebt ingevuld?

Angelatommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:08

Foutje! heel erg irritant!
Bij mij hadden ze E pony neer gezet, ipv D pony...

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 01:01

je startkaart vul je zelf niet in... dat doen de mensen bij het KNHS aan de hand van de kopieen van het paspoort dus nee niet mijn fout.... zoiezo heb ik het nog wel even gechecked op de site van de paardenclub en daar heb ik het zelf goed ingevuld..

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 08:51

Mjay schreef:
ik mag toch niet hopen dat ze van plan zijn me nog eens 63 euro te rekenen?

neejoh, wordt gewoon kosteloos gecorrigeerd.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 12:17

gelukkig! heb m nog steeds niet terug... hoop toch echt dat ie deze week terug komt... zonder foutjes!

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 12:26

Mjay schreef:
je startkaart vul je zelf niet in... dat doen de mensen bij het KNHS aan de hand van de kopieen van het paspoort dus nee niet mijn fout.... zoiezo heb ik het nog wel even gechecked op de site van de paardenclub en daar heb ik het zelf goed ingevuld..

Nee dat weet ik ook wel, maar je moet wel een formulier invullen. En dat kun je wel zelf fout hebben gedaan?

Maar zie dat het opgelost is?

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-10 23:28

ik hoop t...... heb m nog steeds niet terug... ben altijd weer bang dat t nog es fout gaat en mn kaart nu kwijt is in de post ofzo haha

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:32

Bij mij is het toen ook een aantal keer fout gegaan. Niet zo'n grote fouten als bij jou, maar toch. De eerste keer was de naam van het paard verkeerd gespeld, en heb ik een nieuwe gekregen. Toen was mijn geboortejaar in een keer verandert van 1990 naar 1690. Klein verschil :P Weer een nieuwe, was mijn achternaam verkeerd gespeld. Toen kreeg ik er pas een die klopte, dus ik hoop voor jou dat het nu goed gaat!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:48

Hier mag je heus mee starten hoor, zolang het maar gemeld is bij de KNHS en je het van te voren maar even meld bij het secretariaat.

Bij mij stond er in plaats van 1993, 1939 op mijn startkaart. :') Heb er gewoon mee gestart maar werd er op een gegeven moment op gewezen door een jury die een 70 jarige ruiter in de ring verwachtte. :') Mocht tot ik mijn nieuwe startkaart had gewoon starten met deze, als ik het van te voren maar even vermelde.

anuschkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 23:54

Ik had het ook, op mijn startkaart stonden mijn naam EN de naam van mijn paard verkeerd gespeld! En dat heb ik toch echt niet zelf verkeerd ingevuld ;) Nee joh, dr zitten daar bij het knhs gewoon een paar typgeiten die niet op hebben zitten letten en dan krijg je dit soort dingen... Ik had de juiste startkaart en startcoupons binnen 2 dagen weer binnen, ging supersnel bij mij!

falko66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:27

Shattered schreef:
Hier mag je heus mee starten hoor, zolang het maar gemeld is bij de KNHS en je het van te voren maar even meld bij het secretariaat.

Bij mij stond er in plaats van 1993, 1939 op mijn startkaart. :') Heb er gewoon mee gestart maar werd er op een gegeven moment op gewezen door een jury die een 70 jarige ruiter in de ring verwachtte. :') Mocht tot ik mijn nieuwe startkaart had gewoon starten met deze, als ik het van te voren maar even vermelde.

Nee hoor, je mag niet starten met een startkaart (coupons) met fouten erop. En je mag alleen zelf je adresgegevens aanpassen, de rest niet.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:47

Ik start anders nog steeds met foute coupons, zelfs op selecties.. :')
Heb wel een nieuwe startkaart gekregen, maar mocht mijn coupons gewoon opmaken..

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 01:16

nah ja t ging bij mij om het chip nummer wat toch tamelijk belangrijk is dus de kans dat je er gezeur mij krijgt is nogal groot (zeker als je je coupons opstuurd en er dus geen chip nummer op staat.... ) maar goed heb alles nog steeds niet terug we zijn ondertussen alweer een week verder... ik baal als een stekker

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 10:43

Moet je even bellen met de KNHS. Afgelopen week is er weer een zending startkaarten de deur uit gegaan. Die van mn man was de ronde ervoor ook per ongeluk blijven liggen.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 11:09

ik bel en mail me een ongeluk... maar nog steeds geen startkaart.... we sturen het deze week nog naar u op zeiden ze vorige week nou amehoela nog steeds niks....... wat een lekkere instelling die KNHS straks kan ik niet starten omdat ze te laat zijn met die startkaart