Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Niet dat ik ze zal vragen om weg te gaan hoor, maar ik word er wel heel chagrijnig van als ik niet fatsoenlijk kan losrijden omdat er veel mensen aan het stappen zijn.)
ikke20 schreef:we reden op dat moment dus met zn 2en in de bak dus voor haar genoeg ruimte om verder los te rijden en voor mij om uit te stappen
geloof ook niet dat ik volgende keer nog zo vriendelijk ga zijn
even later laat ze iemand anders haar paard uitstappen en staat ze er zelf met haar armen over elkaar bij te kijken, grrr als ik ergens een hekel aan heb... dus ik was niet zo lief voor der haha ikke20 schreef:we reden op dat moment dus met zn 2en in de bak dus voor haar genoeg ruimte om verder los te rijden en voor mij om uit te stappen
geloof ook niet dat ik volgende keer nog zo vriendelijk ga zijn
pfft het is wel fijn dat als je op een moeilijk springend paard aan het rijden bent en iemand houd even rekening met je maar een beetje rijervaring is wel een vereiste lijkt mij.....
Vjestagirl schreef:Aan de andere kant denk ik dat we allemaal weleens wat troubles met ons paard hebben gehad, en dan is het heel erg prettig als andere mensen zo vriendelijk willen zijn om eventjes ergens anders te wachten zodat je het op een correcte manier op kan lossen.