Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nibbit schreef:Volgens mij zijn daar geen officiele regels voor van de KNHS en mogen verenigingen het zelf bepalen.
Snap van die verenigingen niet helemaal dat ze het zo doen, maar goed. De inrijbak blijft zo wel constant bezet en ze hebben er zelf niks meer of minder om

caroline78 schreef:Ik denk dat wanneer je erop blijft zitten dat de 2e proef weinig zin heeft qua energie.
Op de trailer zetten heb ik minder moeite mee dan wanneer men er te lang op door blijft rijden en het paard even geen rust gunnen. Je kan ook een keer prijsuitreiking te paard tegen komen dan moet je vaak ook wachten. Of je meld de 2e proef af...
doom schreef:Ik heb de vereniging al meerdere malen geprobeerd te bellen, wil niet opdringerig gaan doen. Heb haar voicemail ingesproken.
Probeer het einde van de middag/begin avond.. vrouwtje zal ook wel aan het werk zijn.
mo_van_dijk schreef:doom schreef:Ik heb de vereniging al meerdere malen geprobeerd te bellen, wil niet opdringerig gaan doen. Heb haar voicemail ingesproken.
Probeer het einde van de middag/begin avond.. vrouwtje zal ook wel aan het werk zijn.
Lekker denigrerend![]()
Er is geen regel voor groepjes. Misschien heeft de vereniging een goede reden, en ook al hebben ze dat niet...
Jij hebt de keus om wel te starten, al dan niet 1 of 2 proeven, of je start niet. Je startgeld ben je sowieso al kwijt.

Sjonniej schreef:En er is natuurlijk ook niemand die jou verplicht om 2 proeven te rijden! Als jij het te lang vind en je weet op voorhand al dat je je paard hier geen plezier mee doet, dan start je toch maar 1 proef?
Sjonniej schreef:Je maakte er zelf een probleem van, dus ik bracht je de meest simpele oplossingDat hij dat moet leren is aan jou, ik weet niet hoever het paard in opleiding is en in hoeverre van hem te verwachten is dat hij dat inderdaad aan kan, dus daar kan ik niets over zeggen.