Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zie niet in waarom mensen altijd denken dat een paard/pony met 13/14 al afgeschreven is.. Beestje is net in de bloei van zijn leven joh, komt pas net kijken en kan met een beetje goeie training, verzorging en geluk nog makkelijk een jaar of 6, 7 mee in de sport!

venga schreef:Is dat zo? Ik denk dat bij een pony van deze leeftijd wel meespeelt wat zijn vooropleiding is,zeg maar.
Als ie nu op L niveau loopt, en nooit meer heeft gedaan, denk ik niet dat de Z er in zit.
Ik denk dat je er echt wel mee op wedstrijd kan, en dat je jarenlang plezier ermee kan hebben.
En ach, Salinero is toch ook al 16 en rijdt GP? Myukii schreef:Makkelijk tot de Z.Zie niet in waarom mensen altijd denken dat een paard/pony met 13/14 al afgeschreven is.. Beestje is net in de bloei van zijn leven joh, komt pas net kijken en kan met een beetje goeie training, verzorging en geluk nog makkelijk een jaar of 6, 7 mee in de sport!
venga schreef:Er zullen echt wel uitzonderingen zijn, maar ik ken jou en je pony niet. Als je pony erg getalenteerd was, lijkt het mij dat er al eerder mee gestart zou zijn. Tussen de paarden lijkt me sowieso ook nog pittiger.
En die opmerking van Salinero is natuurlijk erg raar, die heeft wel vanaf jonge leeftijd een dressuurmatige topvooropleiding gehad en is niet op zijn 14e pas voor het eerst in de dressuurring gekomen.
Ik verwacht dat gewoon niet (en nogmaals ik ken ze niet en er zullen echt wel uitzonderingen zijn), maar van wat ik lees denk ik dat ze in de B en L gezellig mee kan rijden en dat hoger niet echt voor zo'n combinatie is weggelegd.
Ik hoor heel graag van de TS over een paar jaar dat ik er finaal langs zit, en dat ze Z met winst rijdt.
Of dat nu in de L of het Z is, het belangrijkste is dat je lol hebt met je knol