Dus mijn tuig is gewoon zwart, dekje is wit en mijn jasje en blouse is gewoon zwart wit.
ooh ja mijn paard is wel cognac met wit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Simmie schreef:Regelementair gezien mag het gewoon, maar persoonlijk vind ik het geen pan. Zwarte laarzen staan mooier bij het geheel.
patjelisa schreef:Nou misschien moet ik er dan eerst een foto van maken voordat ik er mee start en dan nog eens vragen![]()
Die cognac laarzen zitten juist zo fijn, omdat ze precies op maat zijn gemaakt en die andere zijn niet goed op maat gemaakt.
WinBinChes schreef:Ik vind het juist mooier als je 1 ding in een andere kleur hebt. Dus je Laarzen of jasje. Ik rijd in een grijs jasje en heb rode laarzen gehad bij een zwart geheel.
oversized schreef:huh..... als jury let ik op het gereden zijn en niet naar hoe de ruiter/amazone eruit ziet. Ik kan me niet voorstellen dat je dusdanig wordt afgeleid dat je minder goed kunt concentreren op de proef!

Anoeska27 schreef:Ik heb niets storends aan je beenligging gezien... Maar om op je vraag terug te komen: cognac kleurige laarzen hadden afgelopen weekend qua punten niets uitgemaakt.