Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
misschien wel makkelijk om erbij te vermelden als je B bijv. start staat het idd nogal raar.
Bonny4life schreef:ik snap er ook niets meer van, zij zijn degene die het allemaal moeten weten! toch? moeten wij ze dan gaan tegenspreken met onze mening er over,en er dan nog woorden ook over krijgen terwijl je weet dat je in je recht staat? ik ga dit ook zeker bij de knhs melden. ik kook er nog van! maar komt wel goed.
daantjuhhh schreef:Bonny4life schreef:ik snap er ook niets meer van, zij zijn degene die het allemaal moeten weten! toch? moeten wij ze dan gaan tegenspreken met onze mening er over,en er dan nog woorden ook over krijgen terwijl je weet dat je in je recht staat? ik ga dit ook zeker bij de knhs melden. ik kook er nog van! maar komt wel goed.
Ja ik heb ook wel 10 min met haar lopen discusseren..
Maar nee, mevrouw bleef bij der standpunt.
Het ging over de stempel die over de sticker van het chipnummer moet gezet worden.
Dit zodat je de sticker er n iet uit kunt halen en in een ander paspoort kunt zetten.
Maar mijn paard was van een leeftijd dat hij toen hij gechipt werd hij daar direct een paspoort bij kreeg.
Het chipnummer stond dus met inkt in het paspoort net zoals alle andere teksten.
Daar hoeft dus geen stempel over omdat je dat er niet uit kunt halen.
God wat een discussie.
En wat wordt er dan gezegd: "Ja, we zeggen het de juryleden altijd wel, maar het zijn ook maar mensen met hun eigen mening. Koop voor alle zekerheid maar een zwarte hoed (à 100 euro!!!), dan weet je zeker dat je hier geen last meer van hebt."Fitzroy schreef:Natuurlijk mag dat! Je pony is gelijk gesteld aan een paard op het moment dat je bij de paarden start. Je hoeft toch ook geen ponyproeven te rijden in het Z2? Mocht je nog wel starten van de jury met dat hoofdstel ?
Maar er was natuurlijk ook zo op die stempels gehamerd