Wij hebben nieuwe startcoupons besteld. Maar nu blijken mijn eigen al op te zijn. Wie weet hoe lang het ong. duurt voordat de nieuwe binnen zijn? Ik heb ze via mijn KNHS besteld.
bente_
Geplaatst: 09-10-09 22:12
Ben ik ook wel benieuwd na. was even vergeten dat ze bijna op zijn. zit dacht ik al 3 weken ofzoo te wachten. en heb volgende week al concours.
Dan moet ik toch maar even iemand van de ponyclub bellen die daar over gaat.
johanne
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-09 22:18
Ja dat hoop ik ook. anders hebben we een probleem. En kunnen we niet starten, en het is een fijne wedstrijd.
bente_
Geplaatst: 09-10-09 22:19
Als ik ze niet op tijd binnen heb ga ik van die blanco ( ofzoo) halen, dan tellen de punten wel mee, maar dan word het een duur grapje.
monique4
Geplaatst: 09-10-09 22:21
Duurt idd 3 a 4 dagen.
johanne wanneer heb je wedstrijd? Anders een blanco coupon van de knhs laten sturen, deze heb je dan de volgende dag al bij je thuis, mocht het te lang duren met je eigen coupons.
monique4
Geplaatst: 09-10-09 22:22
bente_ schreef:
Als ik ze niet op tijd binnen heb ga ik van die blanco ( ofzoo) halen, dan tellen de punten wel mee, maar dan word het een duur grapje.
Als het door de knhs lang duurt door omstandigheden, dan krijg je de blanco coupon gratis.
nou ja dan moeten we nog even geduldig wachten en anders maar een blanco startcoupon
monique4
Geplaatst: 09-10-09 22:28
Heb je ze vandaag besteld, dan heb je ze zeker volgende week woensdag of donderdag, maar zeker voor je wedstrijd.
@Natasja, ik heb al veel coupons besteld, maar nog nooit 4 weken hoeven wachten, ben je niet in de war met een startkaart aanvragen, daar gaat idd 3 a 4 weken over heen.
Coupons ook, en startkaarten. Pfff praat me er niet van de KNHS heeft het gepresteerd om 3x de inschrijfspullen voor een startkaart te laten verdwijnen...
@Natasja, wat gek, ik heb nooit geen last gehad met de knhs, een keer wel dat ik geen startkaart ontvangen had, weg geraakt bij de post, maar na een belletje had ik na een aantal dagen een nieuwe startkaart.
@johanne, anders maandag even bellen met de knhs, dan weet je gelijk of ze de coupons al op de post hebben gedaan of wanneer je ze thuis krijgt.
johanne
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-09 22:35
dan gaan we als ze er dinsdag niet zijn gewoon even bellen. we wachten eerst nog even een paar dagen af.
Ossie
Geplaatst: 09-10-09 22:39
29 september besteld per post; 8 oktober binnen.... dus reken maar uit....
Nou heb tot op de dag van gisteren nog geen coupons ontvangen. Ik dacht vandaag laat ik eens bellen. Maar toen vond ik op de site van knhs hoe lang het duurt. Namelijk na 10 werkdagen worden ze opgestuurd. Dus dan moeten ze er volgende week dinsdag zijn. Zo niet dan ga ik woensdag meteen bellen.