Ik ben benieuwd welke bokkers ook aan afdelingsdressuur doen (dus in bijv. een viertal of achttal).
Zelf rijdt ik in het viertal van onze ponyclub. Maar merk dat er (helaas) slechts weinig verenigingen zijn die dit willen/kunnen organiseren. We hebben amper concurrentie op wedstrijden, erg jammer
(tja, ik rijdt dan wel in Friesland, dus zegt al wel genoeg, ik denk dat er meer viertallen zijn in het midden/westen van het land)Wat zijn jullie ervaringen?

) En daar hadden we in ieder geval wel een aantal concurrenten..
Weet niet of je ons viertal nog herinnert, wij waren met die kikkergroene truitjes (vallen overal op, de truien van Tally Ho
)
) en bovendien hebben we niet genoeg punten om in een M viertal te mogen starten.
Maar ik ben met mijn pony ook wel een paar keer in Sneek gestart

Leuke foto's zijn dat trouwens!

Het is wel zo dat de laatste foto van clubs komt en de andere van freeservers... Maakt dat uit? Denk van wel dan. Naja, anders ga ik ze ook nog wel ff uploaden op clubs. 

Toen ik dat seizoen ook nog eens een hoop gezeik kreeg omdat ik te laat bij het 4 tal was (was er wel maar moest mijn st&tr even wisselen voor het 4tal hoofdstel; Trammelant liep dus 2 Z proeven, een M springparcours en Z 4tal mee!) terwijl degene die nog NA mij aankwam niets te horen kreeg, was het voor mij genoeg. Jammer, ik merk dat deze herinneringen het eerst terug komen, terwijl ik het jaren met enorm veel plezier heb gedaan. Mijn moeder heeft met Trammelant nog kur op muziek 4tallen op Indoor Brabant gereden, dat was ook heel gaaf. 
Voor mij geen viertal meer!