Ik had even een vraag: 'als je je de eerste proef VRIJWILLIG afmeldt (dus heb je geen verliespunt) mag je dan de tweede proef WEL starten, als je geen blessures en dergelijke hebt'?
Alvast bedankt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bianca1980 schreef:Ik ben eens gediskwalificeerd op de eerste proef en had de tweede proef gewoon winst, dus het mag wel !!!! Wat niet mag is ALLEEN de tweede proef uitschrijven op een wedstrijd, je begint de eerste verplichte proef van de maand.
) .......reed in een gesloten baan, binnenbak , maar bij A vloog ze eruit, daar hadden ze om de bak op 40 m te zetten afgezet met wat witte hekjes en openingen. Die van mij kwam in galop de hoek om en besloot achter A langs te gaan. Ik ging toen weer de baan in maar daar werd ik afgefloten mocht ik niet meer verder......want ik had de ring verlaten... Arielle_ schreef:Meisje bij mij op stal heeft 2 weken geleden ook concours gehad, 1e proef vrijwillig verlaten en mocht de 2e proef niet starten.
Ik zou zeggen, kijk het ff na in het reglement.
). het enige dat je in zo'n geval nog kan doen is vragen aan de 2e jury of je de proef HC mag rijden. Ligt een beetje aan het schema en aan de persoon of ze dat goedkeuren...