...maar zo is dat niet bedoeld
Mijn ene paard is de B doorgevlogen met punten die erop duiden dat de zaken goed bevestigd zijn. Voor mijn gevoel is dat overigens nog niet het geval. Dat komt omdat mijn andere paarden beter/ verder afgericht zijn, alleen hebben die minder schwung en compenseert dit jonge dier dus kennelijk zijn gebrek aan ervaring met zijn schwung en actie. Met de andere dieren moet ik er dus veel harder voor werken, daar komt het op neer. We zijn ons aan het opmaken voor de overstap naar het L1. Dat mag van mij in alle rust, maar dat terzijde. Nu heb ik meestal een 8 op verzorging, alleen afgelopen weekend twee keer een 7. Voor m`n gevoel wil ik 'gewoon' graag een 8 (ook al moet dat natuurlijk niet het verschil uitmaken, I know...
). Er was niet veel anders dan anders en nog steeds had ik tweemaal winst. Toch vraag ik me af wat ik kan doen om die 8 te krijgen. Op alle andere onderdelen trainen we dagelijks al heel hard, maar ik weet eigenlijk niet hoe jury`s naar de esthetische kant van het geheel kijken, vandaar mijn vraag.Zo zien we eruit op concours. Afgelopen weekend was er niets anders, behalve dan dat het plaatselijk 34 graden was en m`n hoofd wat roder zal zijn geweest dan anders
http://pic90.picturetrail.com/VOL2374/1 ... 798024.jpg Foto: Gitta19977
Nog tips?

zo heb ik die zevens bij m`n vorige paarden altijd verklaard