Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Welshcobfan schreef:Kun je niet gewoon meedoen buiten mededinging? Bij ons op de manege starten die als laatste, dus zijn de meeste paarden al weg![]()
Zo krijg je wel de ervaring, zonder dat je mensen echt gaat hinderen.
of alleen gaan starten op een plek waar je paard niet uit de bak kan gaan (en ook een gesloten inrijbak).
bulck schreef:En tip, ga mss zonder vriendje op wedstrijd
Ook al eens ergens gaan trainen zonder zijn vriendje? of juist dan alleen zonder zijn vriendje?
) daffodil schreef:Nogmaals, je blijft zeggen hij deed niets verkeerd maar hij kwam continu omhoog!!! Daar is dus alles verkeerd aan of heb je die oefening als eens in een proef gevraagd zien worden? Dat is verzet en dat is tegen de regels.....simpel als wat!
Als het losrijden in jouw ogen niet mogelijk was, was er dan ook niet tussen gaan rijden. Ik had dat dus ook niet gedaan, dan was ik buiten op het erf gaan losstappen en zó mijn proef ingegaan, jammer dan maar dan breng je ook niemand in gevaar.
Ik snap niet helemaal waarom je zelf niet inziet dat je een situatie creeert die gewoon niet kan, voor jezelf niet, voor de anderen niet en voor een jury ook niet! En elk paard kan een keer stout zijn en daar wordt niemand zomaar de ring voor uitgestuurd, dan moet je toch heel wat overhoop halen en dat heb je blijkbaar gedaan.