Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
criollolover schreef:hoe dik is dik?? en waar zit het precies? als ik jury was en ik zag het en de pony loopt niet kreupel dan zou ik je gewoon laten doorrijden
Thats_Me schreef:Ik zou dus niet starten. Een been is niet voor niets zo dik ook al loopt ze er niet kreupel. Zou eerst de oorzaak willen weten voordat ik er echt serieus mee verder zou willen.
kazary schreef:Daar zou ik ook eerst naar laten kijken.
Wat het eerst is geweest hoeft nu niet hetzelfde te zijn. En ook kan er toen een verkeerde diagnose zijn gesteld.
Ik heb geen idee wat de reactie van de jury kan en mag zijn. Dadelijk sturen ze je naar huis.
Kev schreef:Ik zou eerst foto's laten maken en dan beslissen. Ik hoorde gister toevallig een verhaal van een paard dat een botje helemaal beschadigd had en daardoor de pees al bijna door, en die was helemaal niet kreupel! Niet dat dat er hoeft te zijn, maar je weet niet hoe het er van binnen uitziet en of je iets onherstelbaar beschadigd!
Ik weet niet of je de ring uit gestuurd zou worden, maar zelf zou ik niet gaan omwille van het paard.
Olijkje schreef:Kev schreef:Ik zou eerst foto's laten maken en dan beslissen. Ik hoorde gister toevallig een verhaal van een paard dat een botje helemaal beschadigd had en daardoor de pees al bijna door, en die was helemaal niet kreupel! Niet dat dat er hoeft te zijn, maar je weet niet hoe het er van binnen uitziet en of je iets onherstelbaar beschadigd!
Ik weet niet of je de ring uit gestuurd zou worden, maar zelf zou ik niet gaan omwille van het paard.
Ja, heb je gelijk in, wel zien mijn ouders daar nogal tegenop, kost weer bakken met geld..
Kev schreef:]
Ja, heb je gelijk in, wel zien mijn ouders daar nogal tegenop, kost weer bakken met geld..
Look_at_Me schreef:Dan kan je het misschien wel proberen, als de jury je niet wil laten starten is het natuurlijk super jammer, maar heb je het wel geprobeert. Misschien kan je dan dus beter wel gewoon proberen. (Als je pony gewoon alles vrolijk doet, en jij niks anders voelt met rijden kan hij er bijna geen last van hebben.)
Kan je anders misschien een foto maken en hier plaatsen, zodat we kunnen zien hoe dik het precies is?
Olijkje schreef:criollolover schreef:hoe dik is dik?? en waar zit het precies? als ik jury was en ik zag het en de pony loopt niet kreupel dan zou ik je gewoon laten doorrijden
Het is het linksachter, spronggewricht, ik denk dat het ongeveer 2 keer zo dik is als haar rechterbeen.
En wat zouden jullie zelf doen? Starten?