Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Talonius schreef:Je moet volgens mij 12 jaar en ouder, minimaal L2 dressuur of L springen met winst zijn. Dit is een vastgestelde regel en die is er niet voor niets.
Je kan thuis je paard misschien prima onder controle hebben, maar een hengst op concours meenemen is vaak een wereld van verschil. En zelfs L-niveau vind ik persoonlijk nog te laag om een hengst mee te mogen nemen.
kinuh schreef:Talonius schreef:Je moet volgens mij 12 jaar en ouder, minimaal L2 dressuur of L springen met winst zijn. Dit is een vastgestelde regel en die is er niet voor niets.
Je kan thuis je paard misschien prima onder controle hebben, maar een hengst op concours meenemen is vaak een wereld van verschil. En zelfs L-niveau vind ik persoonlijk nog te laag om een hengst mee te mogen nemen.
Klopt & mee eens dat ze het wel op mogen schroeven.
Zou van mijn part wel naar M1 + 1 mogen gewijzigd worden.
Net zoals dat je mag springen als B + 1 bent, dat mag van mij ook wel wat opgeschroeft worden!

) en ik kan je vertellen dat zowel ik als de andere amazone niet echt fijn zaten en ook niet bij machte waren de hengsten terug uit elkaar te halen. Zoiets wil je gewoon niet op een druk wedstrijdterrein.