Zijn er hier mensen die met een pony tussen de paarden wedstrijd starten omdat ze b.v. bij de paarden moeten starten??
Ik ben zelf namelijk te oud om bij de pony's te starten
Gr
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Daisy14_ schreef:Hee,
ik start met mijn pony(1.55) tussen de paarden.
Spring L met hem![]()
Niet vanwege leeftijd maar omdat het makkelijker is.
) De B zal met moeite wel moeten lukken, maar L is voor een Haflinger toch echt wel hoge grepen (hindernissen op 1,10 en grote afstanden). Dat vind ik wel weer jammer, maar goed, we zullen zien hoe het gaat
we zien wel wat er van gaat komen
Bij de pony's was ik L springen, dus nu B paarden. Het zal wel moeilijker worden om echt hoog te komen, maar de afstanden kan ze makkelijk hebben. Ik heb trouwens wel een pony van 1.56, niet echt een kleintje dus. 

Photography schreef:Ik spring met mijn haflinger van 1.42 tussen de paarden in het L en dat gaat erg goed. Als je 1 hebt die veel springvermogen heeft en goed te schakelen is dan is het zeker te proberen.
@MariekeS_
nee hoor zelfs een haflinger kan dat
Roos_s schreef:de hoogte van de hindernissen is niet zozeer het probleem, maar eerder de afstanden tussen hindernissen die op grotere afstand staan. Zolang je een combinatie hebt die beide goed kunnen schakelen zal het opzich wel gaan, maar je moet je er zeker niet op verkijken....
Mjoor schreef:Ik spring ook met mijn haflinger(1.43) tussen de paarden.
B springen en B SGW.
In het SGW heb ik de punten voor het L, maar vindt het dan wel redelijk moeilijk voor haar worden en moet natuurlijk wel leuk blijven.