Is het erg als hij dan 1 dag op stal staat voordat ik wedstrijd heb? Of wordt dat gezien als dierenmishandeling

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden zodat ik met een gerust hart op wedstrijd kan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ladygiroc schreef:op woensdag avond een wedstrijd? Dat is niet officieel neem ik aan?
Ladygiroc schreef:op woensdag avond een wedstrijd? Dat is niet officieel neem ik aan?
maar in principe kan het prima
ILoveMyHorse schreef:Bedankt voor de reacties! Het is dus niet erg dat het paard dan 1 dag op stal staat?
Maar als je het 's avonds doet en de volgende ochtend moet rijden hoeft het heus niet. Lydia_ schreef:Wel oppassen dat je paard niet schuurt, dan ben je namelijk in een klap je manen + knotjes kwijt..
. Ik probeer het wel een keer uit, en dan zie ik de volgende dag wel wat er van over is gebleven! Iets van haarspray of wax kan inderdaad ook misschien helpen om het sloop proof te maken. ILoveMyHorse schreef:Ik heb wel een zweetdeken met halsstuk, maar ik dacht juist dat de knotjes dan lelijk werden doordat het fleesestofje er telkens overheen 'schuurt'. Ik wil wel gewoon zijn winterdeken op doen, dan maar zonder halsstuk. Ik probeer het wel een keer uit, en dan zie ik de volgende dag wel wat er van over is gebleven! Iets van haarspray of wax kan inderdaad ook misschien helpen om het sloop proof te maken.