178 punten, ben met stomheid geslagen. Soms weet je echt niet meer wanneer je het goed doet. Wie heeft zoiets ook welleens meegemaakt, kan me voorstellen als je 2 verschillende jury's hebt dat dit kan gebeuren maar dit???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
178 punten, ben met stomheid geslagen. Soms weet je echt niet meer wanneer je het goed doet. Wie heeft zoiets ook welleens meegemaakt, kan me voorstellen als je 2 verschillende jury's hebt dat dit kan gebeuren maar dit???

Storm76 schreef:Soms jureer ik wel eens een proefje waar ik iemand een wp geef, maar eigenlijk vond ik het helemaal niet zo winstwaardig. Punten terugdraaien, dat doe ik niet. Maar onbewust kan je in de 2e proef iets strenger zijn, iets wat je in de 1e proef niet zo erg afstrafte, straf je dan harder af omdat het je al stoorde in de 1e proef, in de 2e proef valt het je dan eerder op.
Ik zou niet ontevreden zijn met je 4jarige paardje, draai in je hoofd je punten om, en volgende keer rij je hem meteen op scherp.
dipstaartje schreef:soms zegt je gevoel andere dingen dan dat de jury ziet
Udo2001 schreef:Idd, maar is dat dan niet de omgekeerde wereld??? Dan wordt je eigenlijk gestraft op iets wat beter ging??? Nou, ja ik leg me er wel bij neer want zal de laatste zijn die er slecht om slaapt. Maar soms weet je niet meer wat goed of fout is.
_Inga schreef:Het is menselijk hoor Storm75, denk ook niet dat je iemand erop aan kunt vallen, Udo2001!

Storm76 schreef:Udo, ik voel me niet aangevallen hoor
Inga bedoelt het denk ik anders, misschien een verkeerde woordkeuze. Ze bedoelt dat je nu niet meer naar iemand (jury) toe kan gaan om uitleg te krijgen over het voorval. Daarom is het juist goed dat je het hier op bokt vraagt.
.
Aranel schreef:Ben ik nou de enige die denkt 'Wees blij met die ene winstpunt?'.
Ik heb het ook vaak genoeg meegemaakt dat mijn gevoel niet overeen kwam met de punten, zowel in positieve als negatieve zin. Wees dus blij met je winstpunt zou ik zeggen, volgende keer beter
Neonlight schreef:Ik heb dat gevoel ook een keer gehad bij een vriendin. Eerste proef was het beste gereden, dat gevoel had zij en ikzelf dacht er ook zo over.
Uitslag eerste proef, ergens rond de 165 punten. Domper. 2de proef......ergens tussen de 185 en 190 punten (meen 187). Ook hetzelfde jurylid. Er stond wel veel bijgeschreven, en achteraf snapten we de beoordeling van die jury wel. Staat er op jouw coupon niets bijgeschreven?
Met een tevreden gevoel eraf gestapt. 1e proef een 2e prijs... 2e proef, laatste!! Ik was met stomheid geslagen en iemand van de organisatie is zelf naar de jury gegaan om te vragen of ze de goede coupon wel had ingevuld. Hierdoor ga je toch met een rot gevoel naar huis.
Daantjuh88 schreef:Volgens mij moet je met dressuur niet gaan vergelijken. Het valt dan altijd vies tegen. Zelf maandje geleden 2 proeven gereden, 1e proef liep ze netjes, maar tikkie braaf! 2e proef kwam de showkikker naar boven en swingde ze door de bak heen.Met een tevreden gevoel eraf gestapt. 1e proef een 2e prijs... 2e proef, laatste!! Ik was met stomheid geslagen en iemand van de organisatie is zelf naar de jury gegaan om te vragen of ze de goede coupon wel had ingevuld. Hierdoor ga je toch met een rot gevoel naar huis.
Heb besloten voor mezelf, gewoon tevreden zijn als het goed ging ook al vallen de punten tegen! keep on smiling!