Zo'n drie weken geleden hadden we onze vorige wedstrijd in de L1. (De foto's en het filmpje stonden toen bij ITP) Ik kreeg toen de tip om hem nog iets pittiger te rijden.
Vorige week zijn ook Naz en Death_Squad ook nog bij Laiser en mij geweest en heeft Joost me tips gegeven om mijn rijden mbt de middendraf te verbeteren.
Met die twee dingen in mijn achterhoofd ging ik vandaag op wedstrijd. En vreemd genoeg was ik vandaag ook niet zo zenuwachtig als voorgaande wedstrijden. Wel had ik zelf het gevoel dat ik toch eigenlijk wel een winstpuntje moest kunnen rijden, mits Laiser in vorm was en ik op mijn persoonlijke foutjes zou letten.
Alles ging vanochtend heel relaxed en ik had zelfs tijd over

Op ons gemakje reden we richting de wedstrijd, en ik voelde nu al wel wat zenuwen kiebelen

Toen ik eenmaal op Laiser zat, voelde hij lekker vrolijk (lees voorwaarts

Toen ik me meldde bij de jury was het een vrolijke al wat oudere man. HIj had er duidelijk zin. Ik mocht nog even op mijn gemakje rondrijden in de ring. Dat was wel fijn, want Laiser was lekker energiek. Ik kon dus nog even een galopje doen (wordt hij nog wakkerder van

Ik reed een lekker pittige proef en was zeer tevreden toen ik de ring uit kwam. Paar kleine foutjes, maar lekker energiek gereden en volgens mij ging de middengalop, -draf, en midden stap wel lekker.
Even lekker uitgerust en toen de tweede proef gereden. Laiser had er zin in en liep nog energieker dan de eerste proef. Hij kon niet wachten tot hij mocht galopperen

Eigenlijk was het wel leuk om te zien hoeveel lol Laiser ook had in het rijden.

Omdat het nog eventjes zou duren voordat de prijsuitreiking zou zijn, brachten we Laiser nog eventjes naar huis Zodat hij niet te lang op de trailer hoefde te staan.
Toen ik terug was bestelden we een heerlijke warme chocomel, want we waren ondertussen behoorlijk koud geworden.
De prijzenuitreiking volgde al snel. En ik was heel blij.
We waren allebei de proeven vierde geworden met 162 punten. Yes, de eerste winstpunten in de L1 zijn binnen.
En Death_Squad nog heel hartelijk bedankt voor je tips vorige week.
Ik heb er goed opgelet met als gevolg dat ik een 8 heb gehaald voor de middengalop en 7 voor de middendraf en een 7 voor de middenstap.