Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Verder rustige accomodatie gekozen met een neutrale bak qua "enge dingen". Marijkjuh schreef:Beide hebben hun voor en nadelen
Heerlijk aan de zomer vind ik dat er vaak genoeg ruimte is om in te rijden, je niet met die regen zit (minder vaak iig) en de concoursen. Een groot nadeel is natuurlijk de kwaliteit van de bodem.
Indoor ben je ervan verzekerd dat je droog rijd, is er minder herrie en heb je zelden last van een slechte bodem. Wel is het inrijterrein meestal stukken kleiner en mis je toch een beetje de sfeer van het outdoor starten.

) kantine te zitten terwijl je paard in de kou op de trailer staat.....
)
_karin_ schreef:Altijd een goede bodem..? Ik ben een keer in IJsselmuiden gestart en de bak was echt ontzéttend zwaar daar, dat vond ik ook verre van ideaal.
Maar denk toch dat er niet echt veel verenigingen meer zijn die niet zo'n super bodem heb. Daarnaast als ik weet dat ergens een écht slechte bodem is kan ik die wedstrijd mijden.
Ben ook gewend aan een hele lichte kunstofvezel bak dus ik vind die zandbakken sowieso al wat zwaar.