maar volgens mij staat hij hier wat beter..
mijn vraag is dus of je met een pony Grand Prix mag starten?
of moet je daar dus een paard voor hebben..?
dit vroeg ik me gewoon af,
en heb op de knhs site gekeken, maar daar werd ik niet veel wijzer van.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben ook wel nieuwsgierig

) paard. Dus daar zou je in feite GP mee mogen starten, of je het haalt is en 2e
Oakland1990 schreef:Met een echt "paard" gebouwde pony (E'tje van 1.52m ofzo), met paardengangen en een passende ruiter (die dus meestal vrij jong en voor dit niveau onbekwaam is, uitzonderingen daar gelaten) zou het eventueel wel kunnen denk ik... Prix ST George lijkt mij realistischer.
_karin_ schreef:Je mag sinds kort (geen idee hoelang dat precies is) naar mijn weten met een pony wél in het ZZ-licht en wellicht hoger dan dat als ze maar hoger zijn dan 1.48m.
Hoe komt onze Haflingertrots Nordfürst anders met zijn eigenaresse Denise Blom in het ZZ-licht terecht?
Of pony's Grand Prix mogen (en kunnen) betwijfel ik echter.
boven de 1,48 is het een E-pony in NL en in andere landen een paard daarom mag je dan tot en met grand prix starten
het heeft natuurlijk ook zijn voordelen. lianne125 schreef:Mij is verteld dat als je je pony officieel gemeten is op 1.47,5 je ZZ-licht mag starten. Dus met een D pony kan het dus ook.
Amigo_ schreef:lianne125 schreef:Mij is verteld dat als je je pony officieel gemeten is op 1.47,5 je ZZ-licht mag starten. Dus met een D pony kan het dus ook.
Dit is niet waar..
Je pony moet echt 1.48(,1) zijn..