Digitale facturen van KNHS.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Digitale facturen van KNHS.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 18:08

Beste mede bokkers,

Misschien hadden jullie het al eerder vernomen maar ik las vandaag in de Paard&Sport dat de facturen van de KNHS vanaf nu vooral digitaal gaan worden met betaal-e-mail of FINBOX.
Nou log ik amper in op de KNHS website en ik vraag me af wat voor mij het handigst gaat worden.
Persoonlijk vind ik FINBOX al afvallen, omdat ik niet vaak genoeg inlog op internetbankieren om deze goed in de gaten te houden.
Ik kan helaas nog weinig vinden over de betaal-e-mail, maar volgens mij krijg word het een pdf bestand op mijnKNHS.
Ik weet niet of het mogelijk blijft om de papierenversie te behouden, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bang ben dat ik vergeet te betalen als er geen e-mail direct in mijn inbox komt of wanneer er geen brief op de deurmat valt. :o

Weet iemand anders hier al meer van?

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: Digitale facturen van KNHS.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:10

Ik kreeg laatst van Essent gewoon een betaal e-mail in mijn inbox. Digitale acceptgiro die ik met Ideal kon betalen. Ik denk dat de KNHS het straks hetzelfde doet.

Ibbel

Berichten: 49213
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:12

Waarschijnlijk gaan ze met digitale acceptgiro (via email) werken. Domweg omdat de papieren acceptgiro in 2016 of 17 afgeschaft gaat worden.
Ik ben ook nog huiverig voor digitale facturen. Ik kan het zó aangeven in mijn internetbankieren, maar als ik geen mailtje krijg dat er facturen binnen zijn, zie ik die bui van vergeten ook heel duidelijk hangen :D

Heb eigenlijk geen idee of ik dat aan kan geven bij mijn internetbankieren. Zou daar eens in moeten duiken, maar heb daar effe nog geen tijd voor of zin in gehad.

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 18:18

Ik ben dus niet de enige die huiverig is om dat soort facturen dan te vergeten :D .
Persoonlijk vind ik het best wel okee, dat ze digitaal gaan(kunnen de servicekosten/verwerkingskosten ook weer wat lager :+ ) . Maar met al die functies je tegenwoordig heb bij internetbankieren voel ik mij een a-technisch persoon.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar e-mails in mijn huidige e-mail box (en niet weer een extra e-mail adres ofzo).