selectie wedstrijden zuid? Hoe zit dat nu allemaal kan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ambiance
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: regio tilburg

selectie wedstrijden zuid? Hoe zit dat nu allemaal kan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 13:37

Begrijpt iemand wat ze nu precies willen met die sel wedstrijden in het zuiden? Voorheen reed ik nbvr en dan werd er gekeken over bepaalden wedstrijden en als je bij een van die proeven geselecteerd werd mocht je door. Hoe zit dat nu alle samen is gevoegd? Kan iemend me hier meer over vertellen?

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 14:15

nou daar snap ik dus ook geen jota van .ik rijd ook nbvr en die selecties (als ik ze al mee wil doen ,want ze worden toch altijd door dezelfde mensen gewonnen )zijn me ook een raadsel.
Evenals trouwens die gewone inschrijvingen ,bij de nkb wedstrijden kun je helemaal niet terecht (dat moet via een secretaresse geregeld worden zeggen ze dan)en die nkb ers die schrijven op alle nbvr wedstrijden in zodat je daar ook niet meer terecht kunt .Wat een puinhoop.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:35

Er zijn nu "Kringen" gemaakt en per kring wordt er een selectieprocedure gehouden... (zo heb ik het begrepen)
(Kring = een regio waarbinnen de clubs vallen.. zo heb je Kring Eindhoven, Kring Eersel, Kring 's Hertogenbosch etc etc)

De secretaresse/secretaris van jullie club heeft (als het goed is) een overzicht gekregen met wedstrijden die als selectie tellen... bel anders even met het Kring-secretariaat of de KNHS.