Wedstrijdsecretariaat, hoe gaat het in zijn werk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
doom

Berichten: 5148
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Sint Pancras

Wedstrijdsecretariaat, hoe gaat het in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 22:03

Hallo,

Gezien mijn rijvereniging voor het nieuwe jaar een ander wedstrijdsecretariaat nodig heeft heb ik aangeboden een handje te helpen.
Het lijkt mij erg leuk om te doen, kan er uurtjes voor vrij maken in de week en het lijkt mij (naast het vele voorbereidingswerk) niet vreselijk moeilijk.

Nu werd ik zojuist op gebeld, dat de persoon die het zojuist doet vanwege omstandigheden er per direct mee wilt stoppen.
Ik ben nu gevraagd om haar "op te volgen" om startlijsten.nl te beheren, coupons te verzamelen en startlijsten te maken.
Uiteraard ook een dagdeel zitten tijdens de wedstrijd. ( gezien ik zelf ook graag start)
Ook wordt ik het contact persoon voor het KNHS.
Wij zijn een bestaande vereninging dus inprincipe bestaan alle bestanden al.
Gezien ik morge het verder ga bespreken en dus eigenlijk ook een beslissing moet maken, bedacht ik me dat ik eigenlijk half niet weet wat het nou allemaal precies ECHT in houd.. en hoeveel werk er daadwerkelijk allemaal inzit.
Dit ook omdat ik nooit had verwacht zo snel al dit werk te moeten gaan doen.

Op het moment zegt mijn gevoel JA, ik vind het leuk om te doen en denk ook echt dat ik het kan.

Maar toch zou ik van jullie bokkers willen weten hoe jullie erin zitten en het ervaren..

Hoop dat ik dus snel reacties ontvang :o

Groetjes dominique

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Wedstrijdsecretariaat, hoe gaat het in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 08:03

Of het te veel is zul je zelf merken, dat is moeilijk aan te geven.

Ik heb zelf maar een paar wedstrijden per jaar, waardoor ik veel tijd heb voor de voorbereidingen. Hierdoor kan ik het werk flink spreiden en valt het wel mee. Het meeste werk zit 'm echt in de voorbereidingen, inschrijvingen verwerken, mails beantwoorden, startlijst maken, coupons/protocollen op volgorde leggen, vrijwilligers (schrijfsters en ringmeester) regelen en natuurlijk de wijzigingen voor de deelnemers. Als je zelf eenmaal de handigheid hebt gaat het wel stukken sneller hoor... Aan het werk voor het wedstrijdsecretariaat ben ik in normale weken (ruim voor de wedstrijd) een uur of 2 kwijt, kort voor en na de wedstrijd wil dat wel eens flink oplopen.

linda212
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-11-09

Re: Wedstrijdsecretariaat, hoe gaat het in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 08:08

ik doe het ook maar wij organiseren geen wedstrijden. Ik vindt het erg leuk om te doen en je houdt contact met je leden.

doom

Berichten: 5148
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 10:15

Ik heb zojuist contact gehad met de vereninging en ik ben akkoord gegaan.
Wordt wel met kleine dingen geholpen ( jury bellen, prijzen regelen en betalingen van mensen die niet op tijd hebben afgezegt)
Heb er erg veel zin in :j

nu snel alles omzetten op mijn naam, gezien er een wedstrijd snel open moet voor in okt!

chrisje_83

Berichten: 3030
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Zuid Beveland

Re: Wedstrijdsecretariaat, hoe gaat het in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 10:29

Leuk dat je het hebt gedaan!! Des te vaker je het zal doen des te sneller en makkelijker alles gaat!

Ilse1988

Berichten: 51
Geregistreerd: 17-09-08
Woonplaats: Dieren

Re: Wedstrijdsecretariaat, hoe gaat het in zijn werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:12

Leuk! Ik ga ook samen met iemand anders het secretariaat overnemen dit jaar.. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Succes in ieder geval!